Företag
Lillestrøm KommuneAnsökningstiden
01.11.2019Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1467, STRØMMEN
LILLESTRØM
Antal befattningar
1Karriere-kod
2191439Se här för andra jobb från Lillestrøm Kommune
- Uppdaterad 18.10.2019
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Lillestrøm Kommune
Fagleder 100% Sagtun boliger
Offentlig forvaltning
Sagtun boliger er et bofelleskap på Strømmen i Skedsmo kommune. Vi yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven til mennesker over 18 år som er delvis, eller helt avhengig av hjelp til dagliglivets gjøremål. Det gis omsorg, bistand og opplæring. Vi forankrer vårt arbeid i målrettet miljøarbeid. De ansatte har god opplæring, gode rutiner og et godt arbeidsmiljø som skal sikre best mulig oppfølging til tjenestemottakerne. Vi har som mål å ivareta og skape et godt hjem for beboerne og være en spennende og utviklende arbeidsplass med et godt arbeidsmiljø for de ansatte.
Medbestemmelse, likeverd og livskvalitet er noe vi legger stor vekt på i arbeidet vårt. Sagtun boliger samarbeider tett med flere ulike instanser for å sikre så gode tjenester som mulig.
Arbeide for at det faglig arbeidet på tjenestestedet utøves i overensstemmelse med lover, forskrifter og interne rutiner og prosedyrer
Arbeide for at dokumentasjon på utførte tjenester utføres i tråd med gjeldende lover, forskrifter og interne rutiner og prosedyrer
Klinisk arbeid med tjenestemottakere
Veilede og bistå kolleger i faglig arbeid, klinisk og administrativt
Systematisering og styring av fagutvikling og kompetanseheving på tjenestestedet
Ansvar for legemiddelhåndtering
Pårørendesamarbeid og samarbeid med interne og eksterne instanser
Stedfortreder i avdelingsleders fravær
Bachelor i vernepleie
Kunnskap om, og praktisk erfaring med veiledning og Khol. kap 9
Førerkort kl B
God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Norskkurs 3
God helse til gjennomføring av de praktiske oppgaver i tjenesteytingen
Erfaring med bruk av IT som arbeidsverktøy
Politiattest ikke eldre enn 3 mnd. fremlegges ved ansettelse
I tillegg er det ønskelig med
Erfaring med journalsystemet Gerica
Kjennskap til turnus/vaktbok i Gat/MinGat
Erfaring med kvalitetssystemet Risk Manager
Er en stabil arbeidstaker
Bidra til positiv kultur og gå foran som et godt eksempel
Evner å oppnå resultater, og ønsker utvikling sammen med medarbeidere
Takler komplekse og utfordrende situasjoner
Moderat/god fysisk helse/helsemessig skikket til å takle fysisk krevende situasjoner
Lønn etter hovedtariffavtale
Trivelige arbeidskollegaer
God pensjons- og forsikringsordning
Bedriftshelsetjeneste
Aktivt bedriftsidrettslag
Företag
Lillestrøm KommuneAnsökningstiden
01.11.2019Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1467, STRØMMEN
LILLESTRØM
Antal befattningar
1Karriere-kod
2191439Se här för andra jobb från Lillestrøm Kommune
- Uppdaterad 18.10.2019