Företag
Molde kommuneAnsökningstiden
23.10.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
6413, MOLDE
MOLDE
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
6408668Se här för andra jobb från Molde kommune
Molde kommune
Fagkoordinator
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Det er ledig fast 100 % stilling som fagkoordinator. Stillingen vil ha hovedansvar for oppfølging og saksbehandling knyttet til brukerstyrt personlig assistanse (BPA)
Forvaltning Helse- og omsorgstjenester har ansvar for fullstendig saksbehandling av helse- og omsorgstjenester som krever enkeltvedtak i henhold til Lov om helse og omsorgstjenester. De er også kommunens koordinerende enhet.
Vi søker en engasjert og løsningsorientert person til vårt forvaltningskontor. Du vil bli en del av et faglig sterkt miljø som arbeider for å sikre gode tjenester til innbyggerne.
Arbeidsoppgaver
- Saksbehandling etter helse- og omsorgstjenesteloven og forvaltningsloven
- Administrative oppgaver relatert til BPA
- Vurdering og oppfølging av søknader om BPA
- Kvalitetssikring av tjenesten
- Dialog og samarbeid med brukere, pårørende og samarbeidspartnere
- Bidra til faglig utvikling i avdelingen
- Sikre kvalitet og lovmessighet i saksbehandlingen
Kvalifikasjoner
- Relevant bachelorutdanning, fortrinnsvis innen helse- og sosialfag eller juridiske fag, særlig relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
- Erfaring fra saksbehandling innen helse- og omsorgstjenester er ønskelig
- God kjennskap til helse- og omsorgstjenesteloven, forvaltningsloven og relevant regelverk
- Gode IKT-kunnskaper
- Gode skriftlige og muntlige norskferdigheter
- Evne til målrettet, systematisk og metodisk arbeid
- Utvikling- og forbedringsorientert
- Gode samarbeidsevner.
- Evne til å arbeide selvstendig og i team.
- Er fleksibel, strukturert og viser initiativ.
- Må ha førerkort.
Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø, dyktige medarbeidere og en arbeidsplass der vi ønsker å legge til rette for et faglig utfordrende og kvalitetsmessig godt tilbud til våre ansatte og brukere.
Avlønning etter sentral Hovedtariffavtale
Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema benyttes.
Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med ved evt. intervju.
Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort
Företag
Molde kommuneAnsökningstiden
23.10.2025Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
6413, MOLDE
MOLDE
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
6408668Se här för andra jobb från Molde kommune
-
Saksbehandler
Senja kommune
FINNSNES -
Jurist
Holmestrand kommune
HOLMESTRAND -
Åpen søknad - sektor Velferd 2025
Tolga kommune
TOLGA -
Assistenter og helsefagarbeidere
Færder kommune
NØTTERØY -
Får du energi av høy sakskompleksitet og evner å se små detaljer som gir store utslag?
Lørenskog kommune
LØRENSKOG