Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
27.11.2022Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5068, BERGEN
BERGEN
Antal befattningar
1Karriere-kod
4859908Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 08.11.2022
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Bergen kommune
Fagkonsulent/saksbehandler
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Bergen Vann er Bergens største næringsmiddel- og miljøbedrift. Samfunnsoppdraget er å levere trygt og godt drikkevann til innbyggerne både i Bergen kommune og Bjørnafjorden kommune og sørge for en miljømessig riktig avløpshåndtering.
Stillingen er organisert i avdeling økonomi- og virksomhetsstyring, gebyrgruppen, og er tillagt oppgaver som generalist for saksbehandling, registrering og oppdatering av grunnlagsdata som gjelder gebyr og vannmålerabonnenter. Stillingen rapporterer til seksjonsleder.
Kunne du tenke deg å jobbe som fagkonsulent/saksbehandler hos Bergen Vann? Da skal du søke på denne stillingen.
Du kan lese mer om oss på www.bergenvann.no og på www.facebook.no/bergenvann
Arbeidsoppgaver:
- Generalist for saksbehandling, registrering og oppdatering av grunnlagsdata som gjelder gebyr og vannmålerabonnenter
- Saksbehandling etter gjeldende lov- og regelverk
- Registrere gebyr og grunnlagsdata for årsgebyr, engangsgebyr, slam og vannmålere i aktuelle fagsystemer
- Behandle, vedlikeholde og oppdatere grunnlagsdata i fagsystemene etter aktuelle opplysninger og rapporter
- Fakturering og oppfølging av pågående og forefallende saker
- Følge opp rapporter i forbindelse med kommunale gebyr og ved terminoverføring
- Delta i utvikling og forbedring av eksisterende rutiner og verktøy på gebyrområdet for å oppnå best mulig kvalitet og effektive løsninger
- Utsending av vannmålerpakker og følge opp aktuelle varsler og pålegg som gjelder vannmålersaker
- Delta i og avhjelpe med øvrige oppgaver i gebyr- og vannmålergruppen
Kvalifikasjoner:
- Universitets- eller høyskoleutdanning innen økonomi/ forvaltning. Relevant erfaring fra tilsvarende arbeidsområde kan kompensere for manglende utdanning.
- Du har helst erfaring fra kommunal forvaltning innen områdene saksbehandling og økonomi/regnskap/forvaltningsarbeid
- Det er en fordel om du har kjennskap til etatens fagsystemer
- Du har sertifikat for personbil
Personlige egenskaper:
- Du er serviceinnstilt og har god evne til kommunikasjon og samarbeid
- Du er systematisk, nøyaktig og strukturert
- Du er initiativrik, løsningsorientert og selvstendig
Vi tilbyr:
- Lønn etter kvalifikasjoner
- Spennende arbeidsoppgaver i en viktig fagetat.
- Engasjerte kollegaer i et godt arbeidsmiljø.
Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
27.11.2022Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5068, BERGEN
BERGEN
Antal befattningar
1Karriere-kod
4859908Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 08.11.2022