• Bedrift
    Nannestad kommune
  • Søknadsfrist
    27.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4868517
  • Se her for andre jobber fra Nannestad kommune
  • Oppdatert 11.11.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Nannestad kommune

Fagansvarlig koordinerende enhet

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Nannestad kommune, helse- og omsorgstjenesten, har som mål å styrke helse- og omsorgsforvaltningen og søker etter fagansvarlig for koordinerende enhet.

Stillingen er nyopprettet, og vil være organisert i virksomhet Helse, som har systemansvaret for koordinerende enhet.
Helse- og omsorgstjenesten består av virksomhetene Forebyggende helsevern, Helse og Tilrettelagte tjenester.

Koordinerende enhet er i dag sammensatt av funksjoner fra disse tre virksomhetene.

Fagansvarlig koordinerende enhet vil inngå i virksomhetsleders stab. Arbeidsstedet vil være Nannestad pleie- og omsorgssenter.

Du kan lese mer om Nannestad kommune her; www.nannestad.kommune.no

Nannestad kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn.  

 

Arbeidsoppgaver:

Faglig ledelse og koordinering av koordinerende enhet, saksutredning og saksbehandling av helse- og omsorgstjenester.
Oppfølging av pasientforløpsavtale og elektronisk samhandling.
Saksutredning og saksbehandling.
Kvalitetssikring og internkontroll av saksbehandling.
Opplæring og veiledning av saksbehandlere.
Klagebehandling, i samarbeid med virksomhetsledere.
Bidra til utarbeidelse av prosedyrer, veiledere og serviceerklæringer.

Kvalifikasjoner:

Du må ha;

Helse- eller sosialfaglig grunnutdanning på bachelornivå.
Videreutdanning i helserett, eller tilsvarende. Lang erfaring med helsefaglig forvaltning kan oppveie kravet om fullført videreutdanning.
Erfaring med helsefaglig forvaltning.
Erfaring fra kommunehelsetjeneste.
Omstilling- og endringsevne.
God digital kompetanse.                                                                                                                                                                                                                                                      Førerkort kl. B.

Det er en fordel om du har;

Erfaring med opplæring og veiledning - pedagogiske egenskaper
Erfaring med pasientjournalsystemet Cos Doc

Personlige egenskaper:

Vi søker deg som;

Er systematisk og strukturert.
Er tydelig og trygg i faget.
Kan takle arbeid under press.
Kan samhandle og kommunisere på en god måte.
Har god muntlig og skriftlig framstillingsevne.

Vi tilbyr:

Lønn etter avtale, men i henhold til vår vedtatte lønnspolitiske plattform.

Den beste pensjonsordningen - i KLP. Se her for å få vite mer: https://www.klp.no/pensjon/offentlig-tjenestepensjon-kort-fortalt

Godt arbeidsmiljø, der vi stadig ønsker å forbedre oss og samhandle godt.
Dagtidsarbeid, med fleksitidsordning.

 

Annet:

Minst 2 referanser må oppgis i søknaden

Vitnemål/attester vedlegges søknaden. Søkere blir vurdert på dokumentert kompetanse og erfaring.

Gyldig politiattest må fremvises ved tiltreden.

 
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

  • Bedrift
    Nannestad kommune
  • Søknadsfrist
    27.11.2022
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4868517
  • Se her for andre jobber fra Nannestad kommune
  • Oppdatert 11.11.2022