Bedrift
Nannestad kommuneSøknadsfrist
27.11.2022Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2030, NANNESTAD
NANNESTAD
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4868517Se her for andre jobber fra Nannestad kommune
- Oppdatert 11.11.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Nannestad kommune
Fagansvarlig koordinerende enhet
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Nannestad kommune, helse- og omsorgstjenesten, har som mål å styrke helse- og omsorgsforvaltningen og søker etter fagansvarlig for koordinerende enhet.
Stillingen er nyopprettet, og vil være organisert i virksomhet Helse, som har systemansvaret for koordinerende enhet.
Helse- og omsorgstjenesten består av virksomhetene Forebyggende helsevern, Helse og Tilrettelagte tjenester.
Koordinerende enhet er i dag sammensatt av funksjoner fra disse tre virksomhetene.
Fagansvarlig koordinerende enhet vil inngå i virksomhetsleders stab. Arbeidsstedet vil være Nannestad pleie- og omsorgssenter.
Du kan lese mer om Nannestad kommune her; www.nannestad.kommune.no
Nannestad kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn.
Arbeidsoppgaver:
Faglig ledelse og koordinering av koordinerende enhet, saksutredning og saksbehandling av helse- og omsorgstjenester.
Oppfølging av pasientforløpsavtale og elektronisk samhandling.
Saksutredning og saksbehandling.
Kvalitetssikring og internkontroll av saksbehandling.
Opplæring og veiledning av saksbehandlere.
Klagebehandling, i samarbeid med virksomhetsledere.
Bidra til utarbeidelse av prosedyrer, veiledere og serviceerklæringer.
Kvalifikasjoner:
Du må ha;Helse- eller sosialfaglig grunnutdanning på bachelornivå.
Videreutdanning i helserett, eller tilsvarende. Lang erfaring med helsefaglig forvaltning kan oppveie kravet om fullført videreutdanning.
Erfaring med helsefaglig forvaltning.
Erfaring fra kommunehelsetjeneste.
Omstilling- og endringsevne.
God digital kompetanse. Førerkort kl. B.
Det er en fordel om du har;
Erfaring med opplæring og veiledning - pedagogiske egenskaper
Erfaring med pasientjournalsystemet Cos Doc
Personlige egenskaper:
Vi søker deg som;
Er systematisk og strukturert.
Er tydelig og trygg i faget.
Kan takle arbeid under press.
Kan samhandle og kommunisere på en god måte.
Har god muntlig og skriftlig framstillingsevne.
Vi tilbyr:
Lønn etter avtale, men i henhold til vår vedtatte lønnspolitiske plattform.
Den beste pensjonsordningen - i KLP. Se her for å få vite mer: https://www.klp.no/pensjon/offentlig-tjenestepensjon-kort-fortalt
Godt arbeidsmiljø, der vi stadig ønsker å forbedre oss og samhandle godt.
Dagtidsarbeid, med fleksitidsordning.
Annet:
Minst 2 referanser må oppgis i søknaden
Vitnemål/attester må vedlegges søknaden. Søkere blir vurdert på dokumentert kompetanse og erfaring.
Gyldig politiattest må fremvises ved tiltreden.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25
Bedrift
Nannestad kommuneSøknadsfrist
27.11.2022Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2030, NANNESTAD
NANNESTAD
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4868517Se her for andre jobber fra Nannestad kommune
- Oppdatert 11.11.2022