Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
26.06.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5068, BERGEN
BERGEN
Antal befattningar
1Karriere-kod
3924205Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 12.06.2021
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Bergen kommune
Fagansvarlig i Solheim omsorg pluss
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Solheim omsorg pluss er 1 av 9 avdelinger i Årstad Hjemmebaserte tjenester.
Solheim omsorg pluss er sentralt beliggende ved buss og bybanestopp på Danmarksplass, og avdelingen består av et eget bygg med 49 leiligheter hvor beboerne har tilbud om hjelp 24/7.
Solheim omsorg pluss er samlokalisert med Solheim Seniorsenter og har en felles leder. I tillegg til å yte
hjemmesykepleie, bidrar personalet i miljøarbeid på huset.
Vi søker etter en engasjert sykepleier til en nyopprettet stilling som fagansvarlig
Arbeidsoppgaver:
- Gi forsvarlige tjenester til pasienter
- Ha fokus på pasientsikkerhet og forbedringsarbeid
- Undervise og veilede ansatte
- Ansvar for oppfølging av lærlinger og studenter i samarbeid med sykepleiefaglig konsulent
- Sikre pasient- og pårørendemedvirkning
- Oppfølging av primærarbeid og primærkontakt i avdelingen
- Medvirke til aktivt medarbeiderskap og tillitsbasert ledelse
- Fordele arbeidslister og håndtere e-meldinger
- Være stedfortreder for avdelingsleder
- Medvirke til at pasienter får tjenester på riktig nivå, i tråd med tillits- og faglighetsprinsippene i Bergen kommune
- Bidra til utviklingsarbeid i avdelingen og i nærområdet
- Kommunisere med andre tjenester og tverrfaglige samarbeidspartnere
- Utføre delegerte oppgaver fra avdelingsleder
Kvalifikasjoner:
- Stillingen krever sykepleierutdanning med gyldig norsk autorisasjon.
- Fagkunnskap og lang erfaring, fortrinnsvis fra hjemmesykepleien
- Det er ønskelig med relevant videreutdanning, fortrinnsvis i administrasjon og ledelse
- Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig. Søkere utenfor Norden må dokumentere bestått B2-test i norsk.
- Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
- Gyldig politiattest
Personlige egenskaper:
- Vilje og evne til samarbeid og utviklingsarbeid
- Gode kommunikasjonsferdigheter
- Ansvarsbevisst og selvstendig
- Stor arbeidskapasitet
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- Opplæringsprogram
- Turnusordning med dagarbeid og arbeid hver 3. eller hver 4. helg
- Mulighet til etter- og videreutdanning
- God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring.
- Lønn i hht gjeldene tariff i Bergen kommune
Företag
Bergen kommuneAnsökningstiden
26.06.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5068, BERGEN
BERGEN
Antal befattningar
1Karriere-kod
3924205Se här för andra jobb från Bergen kommune
- Uppdaterad 12.06.2021