• Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    11.12.2021
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5260, INDRE ARNA
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4241053
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 27.11.2021
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bergen kommune

Fagansvarlig hjemmetjeneste

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Hjemmebaserte Tjenester i Arna og Åsane har ledig 100 % fast stilling som fagansvarlig ved Avdeling Arna Øst. Hverdagen hos oss er hektisk og variert, med stor grad av selvstendighet og mulighet til å lære mye på kort tid. Hjemmesykepleien samarbeider tett med ulike fagmiljøer i spesialisthelsetjenesten, fastlegetjenesten m.m. Vi har de siste årene hatt en massiv satsing på bruk av velferdsteknologiske verktøy, som f. eks. journalsystem på smarttelefon og e-lås. Som ansatt i Hjemmebaserte Tjenester i Bergen kommune, har du gode utviklings- og karrieremuligheter. Vi satser på kompetanse.

Stillingen er formelt ledig fra 24.02.2021. Det er ønskelig med tiltredelse tidligere, slik at god opplæring kan bli gitt.

Arbeidsoppgaver:

Ledig 100 % fast stilling som "Fagansvarlig hjemmesykepleien".

Dagarbeid mandag-fredag + turnusarbeid hver 3. helg (alternativt hver 4. helg).

Være kjent med etatens  utfordringer og jobbe aktivt for å nå målsettingene.

Kunnskap om avdelingens pasienter og faglige behov.

Sikre godt pasientforløp og tverrfaglig samarbeid.

Medvirke til opprettelse av individuell plan.

Ansvar for oppfølging av nye pasienter og pasienter med endret behov.

Veilede ansatte i faglige vurderinger.

Sikre bruker- og pårørendemedvirkning.

Fordele arbeidslister/arbeidsoppgaver i samarbeid med avdelingsleder.

Være stedfortreder for avdelingsleder.

Hjemmebesøk i sammensatte pasientsaker.

Ansvar for oppfølging av daglige oppgaver, for eksempel e-meldinger, rapporter, huskeliste m.m.

Ta oppstartssamtale med nye brukere og definere hjelpebehov.

Ved endring av behov eller annen omorganisering kan stillingsinnholdet endres.

Kvalifikasjoner:

Autorisert sykepleier (Autorisasjon jfr helsepersonelloven)

Videreutdanning i relevant fagområde og/eller administrasjon og ledelse.

God fagkunnskap.

Lang, allsidig og relevant praksis som sykepleier er nødvendig.

Erfaring fra arbeid i hjemmesykepleietjeneste er nødvendig.

Kjennskap til bruk av data.

Det er en forutsetning at søkere kan dokumentere at de snakker og skriver godt norsk. (Minimum B2).

Gyldig politiattest.

Utdanning fra utlandet - godkjenning av NOKUT

Søkere må ha førerkort for personbil (B) som er gyldig i Norge. Tjenesten disponerer biler.

Personlige egenskaper:

Ansvarsbevisst.

Resultatorientert.

Lojal mot beslutninger.

Må kunne jobbe effektivt, strukturert og målrettet, men samtidig være smidig i forhold til å kunne veksle mellom arbeidsoppgaver uten å miste fokus.

Må ha oversikt og være i stand til å prioritere arbeidsoppgavene hensiktsmessig.

Løsningsorientert.

Serviceinnstilt overfor pasienter og ansatte.

Bidra til godt teamarbeid.

Være helsemessig skikket til arbeidet.

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

Lønn etter KS-regulativ for aktuell stilling.

God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring.

Høyt faglig nivå.

En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidslivsbedrift (IA).

Mulighet for faglig utvikling.

Flerkulturelt arbeidsmiljø.

 

  • Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    11.12.2021
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5260, INDRE ARNA
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4241053
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 27.11.2021