• Företag
    Lillehammer kommune
  • Ansökningstiden
    18.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2619, LILLEHAMMER
    LILLEHAMMER
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5824052
  • Se här för andra jobb från Lillehammer kommune
  • Uppdaterad 19.07.2024
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Lillehammer kommune

Fag- og kvalitetsutvikler med koordineringsansvar

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

 Lillehammer kommune etterspør deg som er faglig nysgjerrig og aktivt vil bidra til å utvikle helsetjenestene i kommunen. Vil du være med å forme morgendagens helsetjenester?

Som fag- og kvalitetsutvikler vil du være organisert under TO-Ledelsens stab. Du vil få varierte arbeidsdager og ha hovedansvar for overordnet fag og kvalitet på tjenesteytingen til mennesker med nedsatt funksjonsevne.  

Som fag- og kvalitetsutvikler vil du jobbe med alle avdelinger i Tilrettelagte tjenester. Tilrettelagte tjenester består av avlastning, dag- og aktivitetstilbud, barnebolig, ambulerende tjenester og bofellesskap, og gir tjenester til mennesker med nedsatt funksjonsevne og sammensatte utfordringer. Tjenesteområdet har fokus på tjenester som bidrar til at den enkelte bruker skal oppleve mestring ut fra egne forutsetninger.  Tjenesteområdet er under stadig utvikling og tjenestetilbudet utvikles i tråd med behov og etterspørsel.

 

Liker du å jobbe med fag- og kvalitet, ønsker å utvikle deg selv og trives med varierte arbeidsdager?

Da er du velkommen som søker til å jobbe sammen med oss! 

Kvalifikasjoner:

  •  Vernepleier er ønskelig, andre bachelor utdanninger kan komme i betraktning på bakgrunn av erfaring med målgruppa. 
  • Erfaring fra arbeid med målgruppa er ønskelig.
  • God kjennskap til målrettet miljøarbeid.
  • Interesse for tjenesteyting til mennesker med nedsatt funksjonsevne.
  • Evne til å bidra til vurderinger av faglig tilnærming ,kvalitetshensyn, kompetanse og tilgjengelige ressurser. 
  • Interesse og erfaring fra arbeid med systematikk, internkontroll, kvalitet og strategisk arbeid.
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne og gode dataferdigheter.
  • Evne til å bidra og stå i endringsprosesser.

Personlige egenskaper:

  • Gode samarbeidsegenskaper.
  • Evne til å reflektere, analysere og vurdere. 
  • Viser motivasjon og engasjement for arbeidet med målgruppa. 
  • Viser respekt og lojalitet.
  • Bevisst egen påvirkningskraft.
  • Evne til å lytte.
  • Evne til å se et helhetsperspektiv.
  • Inkluderende.
  • Allsidig, positiv, uredd, engasjert og villig til å ta i et ekstra tak.
  • Ansvarsfull, tar eierskap og har god gjennomføringsevne.
  • Evne å stå i stressende situasjoner over tid og bidra til å finne  løsninger. 
  • Fleksibel og motivert for endringsarbeid.
  • Framsnakker andre.
  • Bidrar til ett godt arbeidsmiljø.

Godkjent politiattest må fremlegges ved tiltredelse i stillingen

Vi tilbyr:

  • Du vil få jobbe i en tjeneste som er under utvikling, hvor du kan være med og påvirke og utvikle videre.
  • Du vil få jobbe sammen med kollegaer med høye faglige ambisjoner
  • Du vil få jobbe i tett samarbeid med ledergruppen og andre samarbeidspartnere. 
  • Du vil få stor mulighet til egenutvikling gjennom utfordrende og varierte arbeidsoppgaver.
  • Du vil oppleve en ledergruppe som er motivert for tjenestene til målgruppen.
  • Lillehammer kommune har gode forsikrings- og pensjonsordninger.
  • Du vil få lønn etter gjeldende tariff.                                             

Ansettelse skjer på de vilkår som til enhver tid gjelder i kommunal sektor.

 

 

Vi vil gjerne bli kjent med deg, velkommen som søker til oss!

 

  • Företag
    Lillehammer kommune
  • Ansökningstiden
    18.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2619, LILLEHAMMER
    LILLEHAMMER
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5824052
  • Se här för andra jobb från Lillehammer kommune
  • Uppdaterad 19.07.2024