Företag
Lillehammer kommuneAnsökningstiden
07.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2619, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
Antal befattningar
1Karriere-kod
5926067Se här för andra jobb från Lillehammer kommune
- Uppdaterad 28.10.2024
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Lillehammer kommune
Fag- og kvalitetsutvikler
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Lillehammer kommune etterspør deg som er faglig nysgjerrig og aktivt vil bidra til å utvikle helsetjenestene i kommunen. Vil du være med å forme morgendagens helsetjenester?
Som fag- og kvalitetsutvikler vil du være organisert under TO-Ledelsens stab. Du vil få varierte arbeidsdager og ha hovedansvar for overordnet fag og kvalitet på tjenesteytingen til mennesker med nedsatt funksjonsevne.
Som fag- og kvalitetsutvikler vil du jobbe med alle avdelinger i Tilrettelagte tjenester. Tilrettelagte tjenester består av avlastning, dag- og aktivitetstilbud, barnebolig, ambulerende tjenester og bofellesskap, og gir tjenester til mennesker med nedsatt funksjonsevne og sammensatte utfordringer. Tjenesteområdet har fokus på tjenester som bidrar til at den enkelte bruker skal oppleve mestring ut fra egne forutsetninger. Tjenesteområdet er under stadig utvikling og tjenestetilbudet utvikles i tråd med behov og etterspørsel.
Liker du å jobbe med fag- og kvalitet, ønsker å utvikle deg selv og trives med varierte arbeidsdager?
Da er du velkommen som søker til å jobbe sammen med oss!
Kvalifikasjoner:
- Vernepleier er ønskelig, andre bachelor utdanninger kan komme i betraktning på bakgrunn av erfaring med målgruppa.
- Erfaring fra arbeid med målgruppa er ønskelig.
- Ønskelig med god kjennskap til målrettet miljøarbeid.
- Interesse for tjenesteyting til mennesker med nedsatt funksjonsevne.
- Evne til å bidra til vurderinger av faglig tilnærming ,kvalitetshensyn, kompetanse og tilgjengelige ressurser.
- Interesse og erfaring fra arbeid med systematikk, internkontroll, kvalitet og strategisk arbeid.
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne og gode dataferdigheter
- Evne til å bidra og stå i endringsprosesser
Personlige egenskaper:
- Gode samarbeidsegenskaper.
- Evne til å reflektere, analysere og vurdere.
- Viser motivasjon og engasjement for arbeidet med målgruppa.
- Viser respekt og lojalitet.
- Bevisst egen påvirkningskraft.
- Evne til å lytte.
- Evne til å se et helhetsperspektiv.
- Inkluderende.
- Ansvarsfull, tar eierskap og har god gjennomføringsevne.
- Evne å stå i stressende situasjoner over tid og bidra til å finne løsninger.
- Fleksibel og motivert for endringsarbeid.
- Framsnakker andre.
- Bidrar til ett godt arbeidsmiljø.
Godkjent politiattest må fremlegges ved tiltredelse i stillingen
Vi tilbyr:
- Du vil få jobbe i en tjeneste som er under utvikling, hvor du kan være med og påvirke og utvikle videre.
- Du vil få jobbe sammen med kollegaer med høye faglige ambisjoner
- Du vil få jobbe i tett samarbeid med ledergruppen og andre samarbeidspartnere.
- Du vil få stor mulighet til egenutvikling gjennom utfordrende og varierte arbeidsoppgaver.
- Du vil oppleve en ledergruppe som er motivert for tjenestene til målgruppen.
- Lillehammer kommune har gode forsikrings- og pensjonsordninger.
- Du vil få lønn etter gjeldende tariff.
Ansettelse skjer på de vilkår som til enhver tid gjelder i kommunal sektor.
Vi vil gjerne bli kjent med deg, velkommen som søker til oss!
Företag
Lillehammer kommuneAnsökningstiden
07.11.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
2619, LILLEHAMMER
LILLEHAMMER
Antal befattningar
1Karriere-kod
5926067Se här för andra jobb från Lillehammer kommune
- Uppdaterad 28.10.2024