Company
Bergen kommuneApplication deadline
06.09.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5014, BERGEN
BERGEN
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5847838Look here for other jobs from Bergen kommune
- Updated 16.08.2024
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Bergen kommune
Fag- og kvalitetsrådgiver
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Barne- og familietjenesten i Bergenhus og Årstad har ledig 100% fast stilling som fag- og kvalitetsrådgiver. Som vår nye rådgiver er du positiv, engasjert og glad i å arbeide med kvalitet på fag- og systemnivå. Du brenner for fagfeltet forebyggende og helsefremmende arbeid for barn og unge. Stillingen vil inngå i enhetsleders stab, og vil samarbeide særlig tett med enhetsleder og tjenestens ledergruppe. Fag- og kvalitetsrådgiver innehar stedfortrederrolle ved enhetsleders fravær, og må derfor ha ledererfaring. Du vil arbeide systematisk med enhetens kvalitetsarbeid, og være en sentral bidragsyter i forhold til opplæring og fagutvikling.
Barne – og familietjenesten i Bergenhus og Årstad omfatter:
Svangerskapsomsorg
Helsestasjon for barn 0-5 år
Rusfri Start på Livet, byomfattende tilbud.
Sammen på vei- prosjekt med forsterket helsestasjonstilbud
Skolehelsetjenesten 1-10 trinn
Skolehelsetjenesten i videregående skole
Helsestasjon for ungdom og studenter
Ergo- og fysioterapitjenesten for barn og unge
Barne- og Familiehjelpen.
Vi er samlokalisert og holder til i nye og moderne lokaler i Familiens hus i Møllendalsveien.
Kvalifikasjoner:
- Minimum 3-årig relevant høyskole eller universitetsutdanning innen helse- og/eller sosialfag
- Krav om ledererfaring
- Erfaring fra kvalitets- og forbedringsarbeid både mot systemer og fag
- Ønskelig med erfaring fra helsefremmende- og forebyggende arbeid for barn og unge
- Ønskelig med utdannelse innen ledelse utover grunnutdanning
- Ønskelig med videreutdanning i Kvalitetsforbedring i helsetjenesten
- Gode IKT ferdigheter
- Fordel med kjennskap til kommunens styringssystem; Bk360, BkKvalitet , Bkstyring og Kompetanseportalen
Personlige egenskaper:
- Evne til å tenke og handle strategisk og analytisk
- Systemforståelse og interesse for styringssystemer
- Interesse for digitale løsninger og IKT
- Være løsningsorientert og ha gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Evne å arbeide strukturert, selvstendig og systematisk og har stor arbeidskapasitet
- Interesse innenfor fagfeltet
- Vilje til fleksibilitet, omstilling og endring
- God formidlingsevne både skriftlig og muntlig
Vi tilbyr:
- Spennende og innovative arbeidsoppgaver
- Lønn i henhold til kommunens veiledende lønnsnivå
- Fleksitidordning
- Gode forsikrings og pensjonsordninger
- Trivelig arbeidsmiljø, med høy faglig kompetanse
- Topp moderne og brukervennlige lokaler i Familiens hus i Møllendalsveien 6-8 med egen hus-restaurant.
Company
Bergen kommuneApplication deadline
06.09.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5014, BERGEN
BERGEN
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5847838Look here for other jobs from Bergen kommune
- Updated 16.08.2024