Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
06.01.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5982201Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
Lillestrøm Kommune
Er du vår nye seksjonsleder?
Offentlig forvaltning
I Lillestrøm kommune øker antallet eldre de kommende årene. Kommunen har en stor ambisjon om å bygge gode tjenester og teknologi står sentralt i dette. Det foregår mange utviklings -og innovasjonsprosjekter kommunen.
Lillestrøm kommune har syv institusjoner fordelt i hele kommunen med totalt tre korttidsseksjoner, 18 langtidsseksjoner, Kommunal akutt døgnenhet og lindrende enhet. Kommunen er en arbeidsplass med gode muligheter for både faglig og personlig utvikling. For å kunne møte dagens og fremtidens utfordringer, søker vi etter en dyktig og engasjert seksjonsledere for å være med på å løse samfunnsoppdraget sammen med oss.
Seksjonsleder vil ha ansvar for legetjenesten og utvikling av prosjekt i kommunen. Stillingen er organisatorisk plassert under avdelingsleder for Korttid, KAD og institusjon, men har ansvar for legetjenester for alle syv institusjoner i kommunen og samarbeide tett med avdelingsleder for institusjon langtid. Vi søker en innovativ, nyskapende og engasjert leder som vil være med å utvikle våre tjenester og legetjenesten videre.
Vi søker en leder med klar og tydelig lederstil, med evne til å ivareta et sterkt og stabilt arbeidsmiljø, samt evne til å videreutvikle et faglig godt tilbud slik at våre pasienter får et godt legetilbud i en tid med stadige endringer i kommunens helse- og omsorgstjenester. Vi ønsker også en leder som har gode evner til å drifte prosjekter og kvalitetsforbedrende arbeid. Er du den vi søker?
Kvalifikasjoner:
- Minimum 3-årig relevant helsefaglig utdannelse på høyskole/universitetsnivå, fortrinnsvis innen sykepleie eller medisin
- Videreutdanning innen ledelse/ eller lang dokumenterbar erfaring som leder
- Ledererfaring med gode resultater
- God kjennskap til ALIS ordningen
- God kjennskap til relevante lover og forskrifter
- Dokumenterte ferdigheter innen turnusplanlegging
- Gode datakunnskaper
- Dokumenterbare resultater innen endringsledelse og prosjektledelse
- God kjennskap til trepartssamarbeid
- Meget god fremstillingsevne på norsk, både skriftlig og muntlig
- Har evne til å arbeide strukturert med å utvikle, forankre og gjennomføre endringer
- Politiattest ikke eldre enn 3 mnd. fremlegges ved ansettelse.
Vitnemål og attester må lastes opp i Rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet.
Personlige egenskaper:
Personlig egnethet tillegges stor vekt. Lillestrøm kommune søker en leder som:
- Har gode lederegenskaper og forståelse for rollen som leder
- Er tydelig i sitt lederskap og evner å gjennomføre nødvendige endringer
- Viser evne til å skape engasjement og samhold
- Våger å tenke nytt, være modig og handlekraftig
- Har god kjennskap til GAT som arbeidsverktøy er en fordel
- Har god evne til samhandling, dialog og kommunikasjon
- Har evne til å ta ansvar, skape samhold, tillit og et godt arbeidsmiljø
- Har motiverende lederstil
- Er målrettet, resultatorientert og med stor gjennomføringsevne
- Har interesse for teknologi og utvikling
- Er endringsvillig og åpen for nye utfordringer
Vi tilbyr:
- Utfordrende og samfunnsnyttige oppgaver
- Stor mulighet for utvikling av egen arbeidshverdag innenfor gitte rammer, samt muligheter for personlig utvikling sammen med dyktige medarbeidere og kollegaer
- Organisert under avdelingsleder og deltar i dennes lederteam
- Trivelige, nysgjerrige, engasjerte og dyktige kollegaer med godt samhold og mye humor
- Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring som gjelder på fritid
- Fleksibel arbeidstid
- Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer
- Lønn etter avtale
Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning.
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med Offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
06.01.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2000, LILLESTRØM
LILLESTRØM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5982201Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
-
Seksjonsleder hjemmetjenesten
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM -
Seksjonsleder praktisk bistand (hjemmehjelp)
Lillestrøm Kommune
LILLESTRØM -
Vi søker fagsykepleier til vår langtidsseksjon - er du den vi søker?
Lillestrøm Kommune
FETSUND -
Er du vår nye helsefagarbeider ved korttidsenheten på Skedsmotun?
Lillestrøm Kommune
SKEDSMOKORSET -
Sykepleier 65 - 80% stilling natt ved Pålsetunet bo- og servicesenter
Lillestrøm Kommune
FETSUND