• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    24.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5950709
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Sandnes kommune

Er du vår nye Rådgiver i hjemmetjenesten?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vil du være med på å utvikle fremtidens helsetjenester for hjemmeboende eldre? Vi søker en engasjert og erfaren rådgiver som vil bidra til fag- og tjenesteutvikling i hjemmetjenesten i Sandnes. 

Som rådgiver innen hjemmesykepleien vil du ha en svært variert arbeidsdag der du må kombinere strategisk planlegging, faglig støtte og daglig oppfølging for å bidra til kvalitet i tjenestene og ivaretakelse av brukere og pasienter.

Du vil bli del av en ledergruppe som jobber målrettet med kontinuerlig forbedrings- og utviklingsarbeid for å sikre en fremtidsrettet og bærekraftig tjeneste.

Hvem er du?
Vi ser etter deg som har et solid faglig fundament og en lidenskap for helsetjenester. Du har et sterkt ønske om å påvirke fremtidens tilbud til hjemmeboende eldre. Dine viktigste oppgaver vil være knyttet til fagutvikling og tjenesteutvikling, og du vil jobbe tett med virksomhetsleder og våre avdelinger for å støtte dem i deres faglige arbeid.

Hjemmetjenesten i Sandnes består av hjemmesykepleien, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering og flere dagsenter og eldresenter. Vi har bl annet stillinger som demenskoordinator, bioingeniør, fagutvikler i E- helse, frivillighetskoordinator og klinisk ernæringsfysiolog i egen virksomhet som avdelingene samarbeider tett med. Virksomheten har ca 300 årsverk og 700 ansatte.

Er dette stillingen for deg? Da vil vi gjerne høre fra deg!  Ta gjerne kontakt ved spørsmål om stillingen, arbeidsplass eller saksgangen.  

Kvalifikasjoner:

  • Autorisasjon som sykepleier
  • Krav om relevant masterutdanning
  • Minimum 5 års erfaring fra somatiske helsetjenester
  • God faglig forståelse og erfaring med utviklingsarbeid innen helsesektoren
  • Evne til å jobbe selvstendig og i team
  • Gode kommunikasjonsevner og evne til å motivere andre
  • Erfaring fra prosjektarbeid er en fordel
  • Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2
  • Krav om høy tilstedeværelse
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjonsferdigheter
  • Evne til å ta beslutninger
  • Analytiske ferdigheter
  • Lederegenskaper
  • Evner til å samarbeide
  • Fleksibilitet og tilpasningsevne
  • Etisk bevissthet
  • Tålmodighet og utholdenhet
  • Evne til å tenke innovasjon og problemløsning

Vi tilbyr:

  • Et inkluderende og godt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
  • En spennende og utfordrende stilling der du får være med på å forme fremtidens helsetjenester
  • Gode faglige og personlige utviklingsmuligheter
  • Muligheten til å jobbe med utvikling og innovasjon i en sektor i rask endring
  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    24.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4307, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5950709
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune