Company
Sandnes kommuneApplication deadline
16.04.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
4307, SANDNES
SANDNES
Number of positions
1Career-kode
6157870Look here for other jobs from Sandnes kommune
Sandnes kommune
Er du vår nye pasientkoordinator?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du glad i tverrfaglige samarbeid og liker å tenke på koordinering som et fag?
Vår dyktige pasientkoordinator går over i en annen stilling i kommunen, og vi har derfor behov for noen som kan utvikle hennes gode arbeid videre. Stillingen ble opprettet ved åpningen av Sandnes Helsesenter i 2014 som et kvalitetstiltak for blant annet å sikre gode pasientoverføringer og samarbeid med andre instanser. Pasientkoordinatorens oppgaver vil i hovedsak bestå av å sikre god pasientflyt på SHS, men også videre ut til hjemmet, eller annet botilbud.
Stillingen er lokalisert ved Sandnes Helsesenter som består av 40 sengeplasser fordelt på rehabilitering-, etterbehandling- og korttidsavdeling . Stillingen er hjemlet EHR -
Enhet for hjemmetjenester og rehabilitering. SHS har tverrfaglige tjenester som blant annet består av leger, sykepleiere, helsefagarbeidere, ergoterapeuter, fysioterapeuter, klinisk ernæringsfysiolog og bioingeniør.
Ta gjerne kontakt med oss for mer informasjon.
Kvalifikasjoner:
- Autorisert sykepleier.
- Minimum 5 år arbeidserfaring som sykepleier.
- Ønskelig med relevant videreutdannelse.
- Ønskelig med erfaring fra koordinering.
- Ønskelig med saksbehandlingskompetanse.
- Det forventes god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne, minimum nivå B2 for kandidater som ikke har nordisk språk som morsmål.
- Gode datakunnskaper og digital forståelse.
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
- I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.
Personlige egenskaper:
- Nytenkende, initiativrik og løsningsorientert.
- Relasjonsbygger.
- Evner å skape tillit i samarbeid med ulike brukergrupper.
- Strukturert og ansvarsfull.
- Kunne arbeide selvstendig og legge opp egen arbeidshverdag.
- Personlig egnethet vektlegges.
- Ha stor arbeidskapasitet.
Vi tilbyr:
- En variert og allsidig arbeidshverdag.
- Godt arbeidsmiljø.
- Arbeidstid er for tiden på dagtid med fleksitidsordning.
- Hjem-jobb-hjem avtale.
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller.
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
Company
Sandnes kommuneApplication deadline
16.04.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
4307, SANDNES
SANDNES
Number of positions
1Career-kode
6157870Look here for other jobs from Sandnes kommune
-
Hjemmetjenesten på Åse søker engasjert sykepleier – er det deg?
Sandnes kommune
SANDNES -
Ferievikar til dagsenter, hjemmetjeneste -og Sandnes Helsesenter
Sandnes kommune
SANDNES -
Er du sykepleie- eller vernepleierstudent og ønsker å kombinere studiene med en meningsfull og utviklende jobb?
Sandnes kommune
SANDNES -
Er du helsefagarbeider eller ønsker å jobbe som pleiemedarbeider? Søk spennende og fleksible helgestillinger hos oss!
Sandnes kommune
SANDNES -
Vil du være med på Norges største samtidige FACT Ung satsning?
Sandnes kommune
SANDNES