Vacancy

Lillestrøm Kommune

Er du vår nye kollega?

Offentlig forvaltning

Skedsmotun bo og behandlingssenter er en av syv institusjoner i Lillestrøm kommune. Skedsmotun ligger sentralt plassert ved Skedsmokorset. Skedsmotun har en langtidsseksjon, to seksjoner for pasienter med demens, to korttidsseksjoner, kommunal akutt døgnenhet (KAD), lindrende enhet, fysio- og ergoterapitjeneste, vaskeri, aktivitetssenter, hjemmetjeneste og hovedkjøkken.

Vil du være med og gjøre en forskjell i eldreomsorgen? Vi søker sykepleiere, vernepleiere, helsefagarbeidere, sykepleierstudenter  til Skedsmotun bo og behandlingssenter.
Ufaglærte kan også søke. Vi har ledige helgestillinger fra 13 - 20% stilling med arbeid 2. hver eller 3. hver helg, vikariater og vi er i behov for tilkallingsvikarer. Ønsker du å jobbe ekstravakter, så søk da vel?

Vi har en sammensatt pasientgruppe med tanke på alder, diagnoser og problemstillinger. Som ansatt hos oss vil du få spennende og faglige utfordringer i et aktivt miljø. Vi ønsker å gjøre hverdagen så verdifull som mulig for våre pasienter ut i fra den situasjonen de befinner seg i. 
Skedsmotun er utstyrt med mye velferdsteknologi som gjør hverdagen for beboere og medarbeidere bedre. Velferdsteknologien legger til rette for at pasientene opplever verdighet og trygghet tilpasset sine behov.

Kvalifikasjoner:

  • Vi søker deg som har autorisasjon / utdanning / erfaring innenfor helsefaget
  • Er du medisinstudent, sykepleiestudent eller vernepleierstudent så trenger vi deg med på laget
  • Du har helsefaglig kompetanse, og/eller erfaring fra lignende arbeid
  • Det er ønskelig med erfaring fra norsk helsevesen, gjerne fra kommunehelsetjenesten
  • Du er interessert i geriatri og demens/psykisk helse/ rehabilitering og opptrening
  • Du har IKT-kunnskaper, og kjennskap til vårt fagsystem Gerica er en fordel
  • Du behersker norsk skriftlig og muntlig, og har god kommunikasjonsevne. Krav om bestått Norskprøve B2, både skriftlig og muntlig
  • Du har gyldig politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Politiattesten må fremlegges før tiltredelse.

Vitnemål og attester må lastes opp i rekrutteringsportalen. Har du utdanning fra utlandet legger du ved godkjenning fra HK-dir; https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet

Vi gjør oppmerksom på at dokumentasjon på blant annet avtjent verneplikt og omsorg for barn, eldre eller syke også kan gi uttelling på lønnsansiennitet.

Personlige egenskaper:

  • Du har humør og raushet, og bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Du innehar gode samarbeidsevner og stor grad av fleksibilitet
  • Du har et stort engasjement for eldreomsorg
  • Du har evne til å kommunisere og skape gode relasjon med pasienter, pårørende og kolleger
  • Er løsnings- og handlingsorientering
  • Tar initiativ, og er trygg på deg selv
  • Du evner å arbeide selvstendig og i team


Vi tilbyr:

  • Trivelige, nysgjerrige, engasjerte og dyktige kollegaer med godt samhold og mye humor
  • En interessant og utfordrende jobb med varierte arbeidsoppgaver
  • Et sterkt fagmiljø med fokus på utvikling, og å gi gode tjenester gjennom et tverrfaglig samarbeid.
  • Et godt arbeidsmiljø preget av trygghet og humor
  • Mulighet til å gjøre en forskjell for mange mennesker
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert yrkesskadeforsikring på fritid
  • Bedriftsidrettslag med gode tilbud til medlemmer

 

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det.  

Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp i samsvar med offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjonen ikke tas til følge.