• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    12.02.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4313, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6041230
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Sandnes kommune

Er du vår nye Helsefagarbeider ved Lura dagsenter?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon



EHR består av 7 soner med hjemmetjeneste, en bydekkende nattpatrulje, Sandnes Helsesenter, Hverdagsrehabilitering og dagsenter/eldresenter. Vi har også demenskoordinator, bioingeniør, fagutvikler velferdsteknologi og klinisk ernæringsfysiolog i virksomheten som vi samarbeider tett med. 

Dagsenteret på Lura, som ligger på Lura Boas, tilbyr et tilrettelagt dagsentertilbud for eldre med demens. Målet er å fremme fysisk aktivitet, stimulere kognisjon, og skape gode opplevelser, trivsel og meningsfulle hverdager. Vi har som mål å gi en aktiv og innholdsrik hverdag for hjemmeboende med demens i Sandnes kommune. Aktivitetene inkluderer blant annet bingo, turer både til fots og med bil, musikk og andre kulturelle innslag. Ettersom flere eldre skal bo hjemme lengre, ønsker vi å styrke dagsentertjenesten, og vi er derfor på jakt etter flere dyktige medarbeidere.

Vi har ledig følgende stillinger:

Vi har nå en ledig 100 % fast stilling som helsefagarbeider ved Lura dag- og aktivitetsavdeling. Arbeidstiden vil være på dagtid, innenfor senterets åpningstider.

 

Kvalifikasjoner:

  • Fagbrev som helsefagarbeider.
  • Minimum 2 års erfaring fra lignende arbeid/brukergruppe er et krav.
  • Norskferdigheter på minimum nivå B2.
  • Du må kunne håndtere medikamenter forsvarlig, og bestått medisinkurs er et krav etter tilbud om stilling.
  • Førerkort klasse B og evne til å kjøre 9-seters bil.
  • Erfaring med administrative oppgaver og god kjennskap til ulike moduler i Profil.
  • God digital kompetanse og forståelse.
  • Solid kartleggingskompetanse.
  • Ønskelig med videreutdanning innen demens eller lignende - men ikke et krav. 
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt i ansettelsen.
  • Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
  • Egenerklæring for tuberkulose og MRSA må leveres før tiltredelse.

Personlige egenskaper:

Vi ser etter en person som:

  • Er faglig dyktig og engasjert, og som bidrar til å heve kompetansen i avdelingen.
  • Har god og tydelig kommunikasjon, samt sterke samarbeidsevner.
  • Er sosial, initiativrik, kreativ, ansvarsbevisst, positiv og løsningsorientert.
  • Har et stort engasjement for eldre og evner å lytte og samtale på en god måte.
  • Er opptatt av hva som er viktig for våre brukere, og bidrar aktivt til et godt arbeidsmiljø.
  • Evner å arbeide effektivt i et varierende og hektisk arbeidsmiljø.

Vi tilbyr:

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Et godt fagmiljø med fokus på utvikling, samarbeid og et positivt arbeidsmiljø.
  • Gratis parkering.
  • Hjem-jobb-hjem avtale.
  • Gratis tilgang til svømming i kommunens svømmehaller for alle ansatte.
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    12.02.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4313, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6041230
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune