• Företag
    Løten kommune
  • Ansökningstiden
    04.01.2022
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2340, LØTEN
    LØTEN
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4237544
  • Se här för andra jobb från Løten kommune
  • Uppdaterad 25.11.2021
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Løten kommune

Er du vår nye byggesaksbehandler?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Har du relevant fagkompetanse, interesse for byggesaksbehandling og har lyst til å jobbe med spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i en kommune med stor aktivitet? Les videre, for du kan være den vi er på utkikk etter!

Vi søker etter ny byggsaksbehandler i fast 100 % stilling. Løten kommune opplever stor aktivitet, og er en positiv tilrettelegger for bolig- og hytteutvikling. Virksomhetsområdet Teknisk Forvaltning har sju medarbeidere med ansvar for byggesak, arealplan, kart og oppmåling, GIS, eiendomsskatt og miljøvern. Vi har to byggesaksbehandlere i 100 % stilling og det er god samhandling på tvers i avdelingen. Kontorsted er kommunehuset i Løten (Tingberg).   

Arbeidsoppgaver:

  • Saksbehandling og oppfølging av alle typer byggesaker
  • Veiledning av publikum og forhåndskonferanser
  • Tilsyn, klagesaksbehandling og ulovlighetsoppfølging
  • Forberedelse og skriving av saker for politisk behandling
  • Utforming av retningslinjer og samarbeid med arealplanlegger
  • Andre oppgaver innen avdelingens ansvarsområder kan bli tillagt stillingen

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning innenfor relevant fagområde fra universitet, høgskole eller teknisk fagskole (eks. arkitekt/ingeniør/jurist)
  • Gode IKT-kunnskaper
  • Kunnskap om relevant lovverk og annet aktuelt regelverk
  • Ønskelig med relevant erfaring fra offentlig forvaltning
  • Du må ha gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
  • Førerkort klasse B. Du må kunne disponere egen bil

Personlige egenskaper:

  • Det er viktig for oss at du er serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Du må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Du må ha evne til selvstendig og strukturert arbeid
  • Du må ha evne til å prioritere i en hektisk hverdag med faste tidsfrister
  • Du må være villig til å sette deg inn i nye arbeidsoppgaver og fagsystemer
  • Vi legger vekt på at du er motivert og personlig egnet for stillingen

Vi tilbyr:

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i en kommune med stor aktivitet
  • Kompetente og engasjerte medarbeidere
  • Mulighet til faglig og personlig utvikling i et godt arbeidsmiljø
  • Fleksitidsordning og lønn etter avtale

Tilsetting skjer ellers på de vilkår som følger av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, med gunstige pensjons- og forsikringsordninger.

Søknad registreres elektronisk via Webcruiter.

 

  • Företag
    Løten kommune
  • Ansökningstiden
    04.01.2022
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2340, LØTEN
    LØTEN
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4237544
  • Se här för andra jobb från Løten kommune
  • Uppdaterad 25.11.2021