Company
Løten kommuneApplication deadline
04.01.2022Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2340, LØTEN
LØTEN
NorwayNumber of positions
1Career-kode
4237544Look here for other jobs from Løten kommune
- Updated 25.11.2021
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Løten kommune
Er du vår nye byggesaksbehandler?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Har du relevant fagkompetanse, interesse for byggesaksbehandling og har lyst til å jobbe med spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i en kommune med stor aktivitet? Les videre, for du kan være den vi er på utkikk etter!
Vi søker etter ny byggsaksbehandler i fast 100 % stilling. Løten kommune opplever stor aktivitet, og er en positiv tilrettelegger for bolig- og hytteutvikling. Virksomhetsområdet Teknisk Forvaltning har sju medarbeidere med ansvar for byggesak, arealplan, kart og oppmåling, GIS, eiendomsskatt og miljøvern. Vi har to byggesaksbehandlere i 100 % stilling og det er god samhandling på tvers i avdelingen. Kontorsted er kommunehuset i Løten (Tingberg).
Arbeidsoppgaver:
- Saksbehandling og oppfølging av alle typer byggesaker
- Veiledning av publikum og forhåndskonferanser
- Tilsyn, klagesaksbehandling og ulovlighetsoppfølging
- Forberedelse og skriving av saker for politisk behandling
- Utforming av retningslinjer og samarbeid med arealplanlegger
- Andre oppgaver innen avdelingens ansvarsområder kan bli tillagt stillingen
Kvalifikasjoner:
- Utdanning innenfor relevant fagområde fra universitet, høgskole eller teknisk fagskole (eks. arkitekt/ingeniør/jurist)
- Gode IKT-kunnskaper
- Kunnskap om relevant lovverk og annet aktuelt regelverk
- Ønskelig med relevant erfaring fra offentlig forvaltning
- Du må ha gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
- Førerkort klasse B. Du må kunne disponere egen bil
Personlige egenskaper:
- Det er viktig for oss at du er serviceinnstilt og løsningsorientert
- Du må ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- Du må ha evne til selvstendig og strukturert arbeid
- Du må ha evne til å prioritere i en hektisk hverdag med faste tidsfrister
- Du må være villig til å sette deg inn i nye arbeidsoppgaver og fagsystemer
- Vi legger vekt på at du er motivert og personlig egnet for stillingen
Vi tilbyr:
- Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i en kommune med stor aktivitet
- Kompetente og engasjerte medarbeidere
- Mulighet til faglig og personlig utvikling i et godt arbeidsmiljø
- Fleksitidsordning og lønn etter avtale
Tilsetting skjer ellers på de vilkår som følger av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, med gunstige pensjons- og forsikringsordninger.
Søknad registreres elektronisk via Webcruiter.
Company
Løten kommuneApplication deadline
04.01.2022Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2340, LØTEN
LØTEN
NorwayNumber of positions
1Career-kode
4237544Look here for other jobs from Løten kommune
- Updated 25.11.2021