• Bedrift
    Forsvaret
  • Søknadsfrist
    19.10.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1352, KOLSÅS
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5373760
  • Se her for andre jobber fra Forsvaret
  • Oppdatert 11.10.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Forsvaret

Er du serviceinnstilt interessert i IT og motiveres av god brukerstøtte? 

Cyberforsvaret er Forsvarets fremste ressurs i utviklingen mot et nettverksbasert forsvar.

Cyberforsvarets avdeling for IKT-tjenester (CIKT) ivaretar sentral drift og modernisering av Forsvarets IKT-tjenester og forvaltningssystemer. CIKT har CYFORs største IKT-miljø og består av en rekke svært varierende kompetansemiljøer som avhenger av god samhandling. CIKT skal sørge for fungerende kommunikasjons- og virksomhetsprosesser i fred krise og krig. Avdelingen ledes fra Kolsås utenfor Oslo.

For ytterligere informasjon om Cyberforsvaret og Forsvaret generelt se www.forsvaret.no.

Cyberforsvarets Servicedesk er første kontaktpunkt for alle brukere i Forsvaret. Vi bistår med brukerstøtte og er kontaktpunkt for Forsvarets sikre plattformer.
Vi er stolte av å ha god leveranse på 1. linje og vi ønsker deg som kan bidra til å opprettholde denne standarden. Du vil inngå i en gruppe dedikerte mennesker som opprettholder Forsvarets leveranseevne nasjonalt og internasjonalt.
Servicedesk fokuserer på leveranse kompetanse og verdiskapning og har alltid sluttbruker i fokus.

Vi har ledig 8 faste stillinger som servicedeskmedarbeider – operatør i seksjonen klient- skriver og periferiutstyr. Tjenestested er Kolsås.

Kvalifikasjoner:

  • Fullført og bestått videregående utdanning
  • Erfaring med å jobbe med IT-systemer
  • Relevant erfaring innen området servicedesk brukerstøtte og kundebehandling
  • Må kunne sikkerhetsklareres for Hemmelig  og NATO Secret før tiltredelse
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk.

Det er ønskelig med

  • Minimum 6 måneders relevant erfaring innen området servicedesk brukerstøtte og kundebehandling
  • Fagbrev i IKT-servicefaget dataelektronikerfaget eller tilsvarende
  • Kjennskap til skytjenester
  • Kjennskap til Forsvaret og Forsvarets kommunikasjonsinfrastruktur

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjonsevner og trives med telefon som arbeidsverktøy
  • Ansvarsbevisst, pålitelig og tilpasningsdyktig
  • Løsningsorientert og gode samarbeidsevner
  • Jobber strukturert og systematisk, også ved økt antall henvendelser
  • Fremoverlent, imøtekommende og serviceinnstilt
  • Positiv bidragsyter til et godt arbeidsmiljø

Vi legger stor vekt på motivasjon og personlig egnethet for stillingen.

Vi tilbyr:

  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling i et kunnskapsrikt arbeidsmiljø.
  • Gode pensjons- og velferdsordninger bl.a. trening i arbeidstiden mulighet for å søke om barnehageplass treningsfasiliteter i leirens sportskompleks (svømmehall klatrevegg styrkerom squashbaner idrettshall).

Lønn etter Statens lønnsregulativ som avdelingsingeniør stillingskode 1085 lønnstrinn 55-65 kr 540 500 – 635 400 brutto per år avhengig av kvalifikasjoner. Det trekkes 2 % lovbestemt innskudd til Statens pensjonskasse.

 

 

  • Bedrift
    Forsvaret
  • Søknadsfrist
    19.10.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1352, KOLSÅS
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5373760
  • Se her for andre jobber fra Forsvaret
  • Oppdatert 11.10.2023