• Company
    Bærum kommune
  • Application deadline
    04.08.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5811174
  • Look here for other jobs from Bærum kommune
  • Updated 06.07.2024
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bærum kommune

Er du organisasjonsrådgiveren som ønsker variasjon innen administrative oppgaver?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Park- og veidrift er en driftsavdeling på tjenestestedet Natur,- idrett, og veidrift i Bærum kommune. Avdelingen består av 40 fast ansatte og har ansvar for drift av kommunens grå og grønne arealer. Dette innebærer driftsansvar for over 500 km gate,- vei- og torgareal, et stort antall parker og friområder samt et stort antall parkeringsplasser. Vi utfører mye i egenregi, men har også ansvar for oppfølging av et betydelig antall driftskontrakter med eksterne entreprenører.

Avdelingens driftspersonell er organisert i 4 lokasjoner som kalles roder/rode stasjoner, hvor hver rode har en driftsleder med hvert sitt team. Administrasjonen bestående av 5 personer som har kontorplass i en flott og nyoppusset kommunegård i Sandvika, og vi ønsker nå å styrke vår administrative del av organisasjonen. Vi søker derfor en person hvor oppgaver innenfor HR og organisasjonsstøtte er sentralt.

Vi ser etter deg som har kompetanse innen HR, personaloppfølging, kvalitetssikring, internkontroll, samt support og rådgivning i en organisasjonsmodell, og som finner det spennende å kunne være med og videreutvikle avdelingen i samsvar med våre høye ambisjoner.

Arbeidsoppgavene vil være svært varierte og ikke begrenset til nevnte områder. Lederhjelp og støtte/support til våre ansatte vil utgjøre en betydelig del av stilingen. Ved tiltredelse vil arbeidsoppgaver kunne tilpasses personlig egnethet og kompetanse.

Tiltredelse etter avtale.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på bachelor- eller masternivå innen HR, organisasjonsutvikling, administrasjon, ledelse eller tilsvarende er ønskelig
  • Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
  • Erfaring fra lignende rolle, helst innen bygg- og anleggsbransjen er ønskelig
  • Gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig er et krav
  • Strukturert, nøyaktig og god evne til å håndtere flere oppgaver samtidig
  • Kjennskap til lover og regler innen arbeidsrett og HMS
  • God kjennskap til bruk av Office og andre digitale løsninger, generelt gode IT-kunnskaper er et krav
  • Noe arbeidserfaring er ønskelig, innen HR/administrasjon, der oppgaver også inneholdt kommunikasjon og samarbeid med mennesker
  • Førerkort kl. B er et krav

Personlige egenskaper:

  • Ansvarsfull, strukturert og resultatorientert
  • Positiv, entusiastisk og løsningsorientert
  • Selvstendig
  • Utadvendt og med gode kommunikasjonsevner
  • Nysgjerrige og nytenkende, gjerne en som tenker utenfor boksen

Personlig egnethet vil vektlegges

Vi tilbyr:

  • Offentlig tjenestepensjon
  • Mulighet for kompetanseutviklingsstipend
  • Flotte kontorlokaler med tilgang kantine og kafe i vår nye kommunegård
  • Påvirkningsmuligheter i en klimaklok kommune som jobber for et bærekraftig samfunn
 

  • Company
    Bærum kommune
  • Application deadline
    04.08.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5811174
  • Look here for other jobs from Bærum kommune
  • Updated 06.07.2024