Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
04.08.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5811174Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 06.07.2024
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bærum kommune
Er du organisasjonsrådgiveren som ønsker variasjon innen administrative oppgaver?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Park- og veidrift er en driftsavdeling på tjenestestedet Natur,- idrett, og veidrift i Bærum kommune. Avdelingen består av 40 fast ansatte og har ansvar for drift av kommunens grå og grønne arealer. Dette innebærer driftsansvar for over 500 km gate,- vei- og torgareal, et stort antall parker og friområder samt et stort antall parkeringsplasser. Vi utfører mye i egenregi, men har også ansvar for oppfølging av et betydelig antall driftskontrakter med eksterne entreprenører.
Avdelingens driftspersonell er organisert i 4 lokasjoner som kalles roder/rode stasjoner, hvor hver rode har en driftsleder med hvert sitt team. Administrasjonen bestående av 5 personer som har kontorplass i en flott og nyoppusset kommunegård i Sandvika, og vi ønsker nå å styrke vår administrative del av organisasjonen. Vi søker derfor en person hvor oppgaver innenfor HR og organisasjonsstøtte er sentralt.
Vi ser etter deg som har kompetanse innen HR, personaloppfølging, kvalitetssikring, internkontroll, samt support og rådgivning i en organisasjonsmodell, og som finner det spennende å kunne være med og videreutvikle avdelingen i samsvar med våre høye ambisjoner.
Arbeidsoppgavene vil være svært varierte og ikke begrenset til nevnte områder. Lederhjelp og støtte/support til våre ansatte vil utgjøre en betydelig del av stilingen. Ved tiltredelse vil arbeidsoppgaver kunne tilpasses personlig egnethet og kompetanse.
Tiltredelse etter avtale.
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning på bachelor- eller masternivå innen HR, organisasjonsutvikling, administrasjon, ledelse eller tilsvarende er ønskelig
- Relevant erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning
- Erfaring fra lignende rolle, helst innen bygg- og anleggsbransjen er ønskelig
- Gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig er et krav
- Strukturert, nøyaktig og god evne til å håndtere flere oppgaver samtidig
- Kjennskap til lover og regler innen arbeidsrett og HMS
- God kjennskap til bruk av Office og andre digitale løsninger, generelt gode IT-kunnskaper er et krav
- Noe arbeidserfaring er ønskelig, innen HR/administrasjon, der oppgaver også inneholdt kommunikasjon og samarbeid med mennesker
- Førerkort kl. B er et krav
Personlige egenskaper:
- Ansvarsfull, strukturert og resultatorientert
- Positiv, entusiastisk og løsningsorientert
- Selvstendig
- Utadvendt og med gode kommunikasjonsevner
- Nysgjerrige og nytenkende, gjerne en som tenker utenfor boksen
Personlig egnethet vil vektlegges
Vi tilbyr:
- Offentlig tjenestepensjon
- Mulighet for kompetanseutviklingsstipend
- Flotte kontorlokaler med tilgang kantine og kafe i vår nye kommunegård
- Påvirkningsmuligheter i en klimaklok kommune som jobber for et bærekraftig samfunn
Bedrift
Bærum kommuneSøknadsfrist
04.08.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1338, SANDVIKA
BÆRUM
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
5811174Se her for andre jobber fra Bærum kommune
- Oppdatert 06.07.2024