Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
03.12.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4312, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6464638Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Sandnes kommune
Er du klar for en variert og givende arbeidshverdag – der relasjoner står i sentrum?
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Mestringsenheten gir hjelp til innbyggere i Sandnes som er flyktninger eller har psykiske helse og eller avhengighetsutfordringer. Vi legger recoveryorienterte verdier og menneskerettigheter til grunn for arbeidet vårt, der vi fremmer håp, empowerment, mening i livet, samhørighet og identitet hos de vi gir hjelp.
Hjelpen som tilbys er basert på tilbakemeldinger fra de vi gir hjelp til, deres familie og venner, ansatte og samarbeidspartnere. Vi bruker tilbakemeldingene i arbeidet med å utvikle tilbud. Vi legger til rette for samskaping, ansatte med erfaringskompetanse, fleksible og tilgjengelige tilbud, høy kompetanse hos ansatte, et lærende miljø, relasjonell velferd og jobber for å bidra til å redusere utenforskap og fremme gode lokalsamfunn. Du må kunne jobbe i tråd med dette for å trives hos oss.
Les mer om oss her:
https://www.sandnes.kommune.no/mestringsenheten
https://www.sandnes.kommune.no/flyktningtjenester
Vi har nå en ledig fast 100% stilling som sykepleier eller vernepleier i Sandnesveien 299.
Avdeling Sandnesveien 299 gir hjelp til innbyggere med rus- og psykiske helseutfordringer. Avdelingen består av 25 omsorgsboliger for innbyggere som i hovedsak har rusutfordringer, 10 midlertidige boliger og en personalbase. Personalgruppen er tverrfaglig sammensatt. Mestringsenheten har fokus på kompetanseheving. Som ansatt i avdeling Sandnesveien 299 vil du derfor få mulighet til å delta i utviklingen av tjenestene ved deltakelse i ulike arbeidsgrupper, kurs og fagdager.
Kvalifikasjoner:
- Offentlig godkjent sykepleier eller vernepleier
- Ønskelig med relevant videreutdanning eller mastergrad
- Førerkort klasse B
- Krav om norskferdigheter på minimum nivå B2
- Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse
- I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse
Legg ved HPR-nummer, attester og vitnemål i søknaden (lastes inn som vedlegg i Webcruiter)
Personlige egenskaper:
Vi ser etter deg som har engasjement, et godt humør og gode samarbeidsevner. I tillegg er du god på å skape trygge relasjoner med innbyggere, er robust og takler uforutsette hendelser. Du ser innbyggerens utfordringer, drømmer og mål, og bidra til å holde håpet deres oppe. Gjennom arbeidsdagen er du løsningsorientert og har gode evner til samhandling med innbygger og med andre. Kollegaene dine opplever deg som en positiv og engasjert kollega, som bidrar med godt humør i arbeidshverdagen. Du er en pådriver for utvikling som har fokus på hvordan vi skal gi den beste hjelpen basert på tilbakemeldinger fra innbyggerne. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr:
- Jobb i et spennende og tverrfaglig fagfelt
- Gode muligheter for personlig og faglig utvikling gjennom varierte arbeidsoppgaver
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Gratis parkering
Bedrift
Sandnes kommuneSøknadsfrist
03.12.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
4312, SANDNES
SANDNES
Antall stillinger
1karriere-kode
6464638Se her for andre jobber fra Sandnes kommune