• Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    18.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1363, HØVIK
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5811921
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 08.07.2024
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bærum kommune

Er du en avdelingsleder som er god på å bygge relasjoner?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vår avdeling Solhagen trenger ny avdelingsleder til et vikariat. Vikariatet er frem til 31.08.2025 med mulighet for forlengelse. Avdelingen består av 23 beboere og ca. 17 årsverk i turnus.

Vi ser etter deg som er engasjert i eldreomsorgen, som vil vise retning og vil være med på å forme ny organisering og kultur.

Du må verdsette tillitsbasert ledelse, skape trygge handlingsrom og jobbe for at våre medarbeidere blir myndiggjorte, kompetente og rustet til å møte fremtidens utfordringer i helsevesenet. Det viktigste for oss er at beboerne og deres pårørende er trygge, opplever gode tjenester og føler seg ivaretatt.

Solvik er et flott sykehjem med en fantastisk beliggenhet på nedre Høvik. Solvik har flotte uterom med vakre hager og sansehage. Det er et moderne sykehjem som har tatt i bruk velferdsteknologi med mål om å gjøre hverdagen for beboerne og medarbeidere bedre.

Sykehjemmet har 100 langtidsplasser, fordelt på fem avdelinger. I tillegg er det et dagaktivitetssenter med 22 plasser.

Vil du vite mer om Solvik sykehjem. Se vår offisielle Facebookside –Solvik sykehjem

Ta gjerne kontakt med tjenesteleder Ståle Zachariassen, for en uformell prat. Oppstart etter avtale.

Kvalifikasjoner:

  • 3-årig helse-/sosialfaglig høyskole (bachelor), fortrinnsvis sykepleie eller vernepleie
  • Formell lederutdanning er ønskelig
  • Relevant ledererfaring vil bli vektlagt
  • God erfaring fra eldreomsorg og geriatri er nødvendig
  • Må kjenne lovverk for tjenesteområdet
  • God digital forståelse og erfaren IT-bruker
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Arbeider systematisk, strukturert og selvstendig
  • Evne til å inspirere, motivere og involvere
  • Resultatbevisst med gjennomføringskraft
  • Har kompetanse og interesse for ressursstyring og turnusplanlegging
  • Har stor arbeidskapasitet og kan stå på ekstra i perioder

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Lederopplæringsprogram i kommunen
  • Engasjert lederteam som samarbeider på tvers av avdelinger
  • Et godt fagmiljø med kvalitetsrådgiver på heltid
  • Offentlig tjenestepensjon


Gyldig politiattest iht. helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse

 

  • Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    18.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1363, HØVIK
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5811921
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 08.07.2024