Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Helse Sør-øst RHF

Er du en av våre to nye konsulenter innen administrasjon?

Offentlig forvaltning

Oslo universitetssykehus er en arbeidsplass med svært gode muligheter for både faglig og personlig utvikling. For å kunne møte dagens og fremtidens utfordringer, trenger vi dyktige og engasjerte medarbeidere. Vi er en utviklende arbeidsplass som skal ivareta både pasientene, pårørende og ansatte, og på den måten kan vi leve opp til vår visjon; «Sammen med pasientene skaper vi morgendagens behandling».

Vi søker etter to konsulenter til administrative oppgaver knyttet til drift og bemanning, herunder turnusplanlegging og vaktbok. Det skal ansettes en konsulent ved seksjon føde-barsel A og en ved seksjon føde-barsel B. Oppstart etter avtale.

Fødeavdelingen ved OUS er Norges største fødeavdeling. Vi er stolte av avdelingen vår, og vi jobber stadig for å nå nye mål sammen. Vi jobber i team - og alle i arbeidsgruppen er en viktig del av det tverrfaglige teamet. Vi jobber aktivt med arbeidsmiljøet vårt, og følger også brukerundersøkelser tett hver måned. Vi har ønske om å drifte med kvalitet og er i stadig forbedring.

Ved OUS fødeavdelingen - Ullevål er det i underkant av 7000 fødsler pr år. Til sammen er det i overkant av 200 ansatte i føde- og barselseksjonene på Ullevål. Staben består nå av jordmødre, sykepleiere og barnepleiere. Vi er en fødeavdeling i endring, og har nå kommet fram til at vi har ønske om å utvide staben med konsulenter som kan bistå oss med arbeidet slik at jordmødre/sykepleiere/barnepleiere kan holde fokuset mest mulig på omsorg for mor og barn. 
Vi har ledig to stillinger, engasjement i ett år, dagstillinger med arbeid fra mandag til fredag. 

Oslo universitetssykehus er en arbeidsplass med stort mangfold. Det mener vi er helt avgjørende for å løse de oppgavene som kreves av oss. Vi ønsker derfor at dette mangfoldet skal gjenspeiles blant søkerne til våre stillinger og oppfordrer alle til å søke uavhengig av hvem du er og hvilken bakgrunn du har. 

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for turnusplanlegging.
  • Daglig ajourhold av vaktbok i tett samarbeid med enhetsledere ved seksjonene.

Kvalifikasjoner:

  • 3-årig relevant høyskole/høyrere utdanning på bachelornivå er ønskelig, men ikke et krav, eventuelt tilsvarende realkompetanse. 
  • Kompetanse eller erfaring med arbeidstidsplanlegning/ ressursstyring i GAT er en fordel.
  • Det er en fordel med kjennskap til Arbeidsmiljøloven.
  • Må beherske norsk skriftlig og munlig.
  • Erfaring fra stilling som administrativ støtte kan være en fordel. 

Personlige egenskaper:

  • Ansvarsbevisst.
  • Serviceinstilt, imøtekommende og positiv.
  • Gode samarbeidsevner.
  • Evne til å jobbe selvstendig.
  • Gode kommunikasjonsferdigheter.

Vi tilbyr:

  • Et arbeidsmiljø hvor kvalitet og forbedringsarbeid er levende, og hvor vi stadig jobber for å bedre våre resultater.
  • Gode opplæringsplaner med nyansattdager.
  • Teamarbeid, med dyktige og hyggelige kolleger .
  • Dato for tiltredelse etter avtale.
  • Lønn etter avtale.

For at vi skal kunne vurdere din søknad må du søke via «Søk på stillingen» knappen. Vi tar dessverre ikke imot søknader på e-post.