• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    09.09.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0484, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5858205
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Enhetsleder 

Offentlig forvaltning

Bergsalleen bolig er en tilrettelagt bolig sentralt plassert på Berg i bydel Nordre Aker. Her bor det 5 flotte personer med ulik grad av funksjonsnedsettelser og med et variert bistandsbehov. Vi har en stor og tverrfaglig sammensatt personalgruppe med høyt faglig fokus. Vår målsetting er at beboerne skal oppleve høy grad av mestring og selvstendighet gjennom individuelt tilpassede aktiviteter. Det er forventet at enhetsleder bistår i direkte samhandling med brukere ved behov. 

Boligen tilhører seksjon Berg-området som består av 3 tilrettelagte boliger, Berg gård avlastning og Berg ressurs - og aktivitetssenter. Enhetsleder er en del av seksjonens ledergruppe og rapporterer direkte til seksjonssjef.  I ledergruppene er vi opptatt av å finne gode løsninger sammen og spille hverandre gode. 

Vi arbeider etter Oslo kommunes verdier, derfor er brukerorientering, respekt, engasjement og redelighet en selvfølgelighet i vårt arbeid. Vi søker etter en leder som har et stort engasjement ovenfor brukergruppen og som ønsker å utvikle medarbeiderne. Du må være effektiv, løsningsorientert og ha stor arbeidskapasitet da hverdagen til tider kan være hektisk. Du må kunne arbeide selvstendig og være faglig oppdatert, herunder innsikt i nasjonal veileder for gode helse- og omsorgstjenester til personer med utviklingshemming og Oslostandard for pårørendesamarbeid. 

Hvis du kjenner at dette virker interessant, så ønsker vi veldig gjerne å høre fra deg!

Kvalifikasjoner:

  • 3 - årig helse eller sosialfaglig høgskoleutdanning
  • Kunnskap om og erfaring med brukergruppen
  • Ønskelig med ledererfaring
  • Erfaring med budsjett- og økonomistyring er en fordel
  • Kunnskap og erfaring med turnusarbeid og GAT
  • Relevant kunnskap om gjeldende lovverk, spesielt HOL kap 9
  • Gyldig politiattest
  • Gode muntlige og skriftlige norskferdigheter er et krav, dokumentere norske språkferdigheter som tilsvarer C1

Personlige egenskaper:

  • Ønske om og evne til å legge til rette for aktiv brukermedvirkning og pårørende samarbeid
  • God til å skape og bevare relasjoner med brukere, verge/ pårørende og ansatte
  • Fokus på å skape et godt og utviklende arbeidsmiljø
  • Løsningsorientert
  • Høy gjennomføringsevne
  • Fleksibel

Vi tilbyr:

  • En spennende og utfordrende lederjobb med høy grad av autonomi
  • Fleksitidsordning
  • Gode tjenestepensjons og forsikringsordninger
  • Stillingen avlønnes i lønnstrinn 50 (direkteplassert)
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    09.09.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0484, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5858205
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune