Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
14.06.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0854, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
3898114Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 02.06.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Oslo kommune
Enhetsleder Bergsalleen 24
Offentlige tjenester og forvaltning
Bergsalleen 24 er en del av tilrettelagte tjenester i Bydel Nordre Aker. Tilrettelagte tjenester gir tjenester til personer med sammensatte behov, i hovedsak til personer med en utviklingshemming, fysisk funksjonshemming, og autismespekterforstyrrelser. Vi har 16 boliger fordelt på 12 enhetsledere som samarbeider tett med beboere, ansatte, pårørende og øvrige samarbeidspartnere. Enhetsleder i Bergsalleen 24 rapporterer direkte til seksjonssjef og er en del av seksjonens ledergruppe. Boligen har 2 dyktige bo-koordinatorer med avklarte ansvarsområder på drift og fag.
Bergsalleen 24 er sentralt plassert på Berg i Bydel Nordre Aker. Det er 43 årsverk tilknyttet enheten. Her bor det 18 personer med ulik grad av funksjonsnedsettelser og et variert bistandsbehov. Boligen har en stor og tverrfaglig sammensatt personalgruppe med høyt faglig fokus. Vår målsetting er at beboerne skal oppleve høy grad av mestring og selvstendighet gjennom tilpassede aktiviteter. Vi søker etter en leder som har et stort engasjement ovenfor brukergruppen og som ønsker å utvikle medarbeiderne. Du må være effektiv, løsningsorientert og ha stor arbeidskapasitet da hverdagen til tider kan være hektisk. Du må kunne arbeide selvstendig og være faglig oppdatert.
Arbeidsoppgaver:
- Ansvar for at boligen drives etter gjeldende lover, forskrifter og retningslinjer
- Sikre at tjenestene er i samsvar med kvalitetskrav og lovverk
- Sørge for god kompetanseutvikling hos medarbeiderne
- Personalansvar
- Økonomisk ansvar
- Faglig ansvar
- Ansvar for godt samarbeid med beboere, verger/ pårørende og andre samarbeidspartnere
Kvalifikasjoner:
- Relevant 3-årig utdanning på høyskole-/ universitetsnivå
- Ønskelig med videreutdanning i ledelse, ledererfaring og kjennskap til brukergruppen
- Erfaring med budsjett- og økonomistyring er en fordel
- Gyldig politiattest
- Gode muntlige og skriftlige norskferdigheter er et krav, dokumentere norske språkferdigheter som tilsvarer C1
Personlige egenskaper:
- Ønske om og evne til å legge til rette for aktiv brukermedvirkning og pårørendesamarbeid
- God til å skape og bevare relasjoner med brukere, verge/ pårørende og ansatte
- Løsningsorientert
- Høy gjennomføringsevne
- Fleksibel
- Gode it-kunnskaper
Vi tilbyr:
- En spennende og utfordrende lederjobb
- Fleksitidsordning
- Gode tjenestepensjons og forsikringsordninger
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
14.06.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0854, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
3898114Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 02.06.2021