• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    14.08.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5016, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4697635
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 12.07.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

En av Norges største eiendomsforvaltere søker rådgiver i offentlige anskaffelser 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Etat for bygg og eiendom er en av Norges største eiendomsforvaltere  med ca. 550 ansatte og forvalter over 1000 bygg og 1,25 million kvadratmeter bygningsmasse. Etatens ansvar er forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av kommunens eiendommer som i hovedsak består av skoler, barnehager, sykehjem, kontorbygg, havnebygg, brannstasjoner, parkeringsanlegg og idrettshaller. Etaten er sertifisert etter kvalitetssystemene ISO 9001 (kvalitet) og ISO 14001 (miljø). Vår visjon er at “våre eiendommer skal gjøre byen stolt”. 

Stillingen er plassert i avdeling for økonomi og administrasjon som består av økonomi, HR, anskaffelser og eiendomsskatt med til sammen 19 personer, hvor hvert fagområde har egen fagleder. I teamet for anskaffelser jobber det i dag én fagleder og tre rådgivere.

Vi søker etter en motivert og lærevillig kollega som trives med selvstendig arbeid og mye ansvar. 

Ønsker du å jobbe med offentlige anskaffelser i et tverrfaglig miljø? Da er vi interessert i din søknad!

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvarlig for at etatens anskaffelser blir gjennomført i samsvar med gjeldende regelverk for offentlige anskaffelser
  • Primæroppgaven vil være å gjennomføre anskaffelser i samarbeid med faggrupper, herunder planlegge og kunngjøre konkurranser, evaluere tilbud og tildele kontrakter
  • Ansvarlig for å følge opp en bred portefølje av rammeavtaler og kontrakter når det gjelder juridiske forhold, kvalitet og samfunnsansvar som miljø, lønns- og arbeidsvilkår, menneskerettigheter i leverandørkjeden, krav om lærlinger, inkluderende arbeidsliv mv.
  • Bidra aktivt til teamets faglige utviklingsarbeid

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning på minimum bachelornivå, innen relevant fagområde
  • Nyutdannede jurister oppfordres til å søke
  • Fordel med erfaring fra offentlige anskaffelser
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
  • Utdannelse fra utlandet må være godkjent av NOKUT

Personlige egenskaper:

  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Evne til å arbeide selvstendig
  • Utpreget lagspiller som bidrar til å gjøre teamet enda bedre
  • Du er faglig nysgjerrig
  • Personlig egnethet vil vektlegges

Vi tilbyr:

  • Du blir en del av en stor profesjonell bedrift med trygghet i ansettelsen 
  • Utfordrende og varierte oppgaver i et godt tverrfaglig miljø med trivelige og dyktige medarbeidere
  • Lønn etter avtale
  • Fleksibel arbeidstid
  • Flotte, lyse kontorlokaler i Bergen sentrum og tilgang til treningsrom
  • Velferdslag
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    14.08.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5016, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4697635
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 12.07.2022