• Bedrift
    Kristiansund kommune
  • Søknadsfrist
    03.04.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6509, KRISTIANSUND N
    KRISTIANSUND
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5046002
  • Se her for andre jobber fra Kristiansund kommune
  • Oppdatert 24.03.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Kristiansund kommune

Elektriker

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi har ledig 100 % midlertidig stilling som elektriker ved enhet Kommunalteknikk.

Om enheten

Kommunalteknikk har ansvar for vei og park, vannforsyning, avløp og rensing mv. og har viktige oppgaver på miljø/forurensing og utbygging av teknisk infrastruktur.

VA-avdelingen har delt virksomheten på vannforsyning og avløp, samt avløpsrensing. Virksomheten på avløp har et bredt spekter av oppgaver med ledningsnett, pumpestasjoner, sentralrenseanlegg, andre renseinnretninger og installasjoner på avløpsnettet. Med 88 ansatte er det et stort og allsidig arbeidsfellesskap i enheten. VA-avdelingen har 38 ansatte, 15 av dem jobber på avløpsavdelingen.

Arbeidsområder
  • drift, montering, rapportering og kontroll av elektriske installasjoner, styringssystem og anlegg
  • annen drift og vedlikehold av elektriske anlegg
  • andre forefallende oppgaver tilhørende fagområdet
Kvalifikasjonskrav
  • fagbrev elektro (gr. L)/automasjon og relevant praksis
  • god fremstillingsevne i norsk, skriftlig og muntlig
  • grunnleggende IKT-kunnskaper
  • førerkort minimum kl. BE
Ønskelige kvalifikasjoner 
  • kjennskap til drift og vedlikehold av tekniske anlegg, samt SD-system
Personlige egenskaper 
  • gode samarbeidsevner
  • serviceinnstilt
  • gjennomføringsevne
  • strukturert og ryddig
Vi tilbyr
  • dyktige kolleger
  • varierte arbeidsoppgaver
  • gode arbeidsforhold med moderne og avansert utstyr
  • god HMS vektlegges
  • gode pensjonsordninger. Se mer om pensjonsordningen som gjelder for deg her: KLP
Øvrige vilkår

Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.

Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler. Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden. Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.

Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.

Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.

 

  • Bedrift
    Kristiansund kommune
  • Søknadsfrist
    03.04.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    6509, KRISTIANSUND N
    KRISTIANSUND
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5046002
  • Se her for andre jobber fra Kristiansund kommune
  • Oppdatert 24.03.2023