Company
Innlandet fylkeskommuneApplication deadline
06.12.2022Form of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2325, HAMAR
HAMAR
search.country.NORGENumber of positions
1Career-kode
4876869Look here for other jobs from Innlandet fylkeskommune
- Updated 16.11.2022
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Innlandet fylkeskommune
Eiendom - renholder
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etater
Beskrivelse
Innlandet fylkeskommune har ledig 100% fast stilling som renholder i Seksjon forvaltning på Eiendomsavdelingen for tiltredelse 1. februar 2023. Arbeidssted vil være på Hamar.
Om enheten
Stillingen er organisert i seksjon forvaltning på Eiendomsavdelingen. Seksjonen har i dag 21 ansatte og dekker mange ulike fagområder som dokumentasjon, tegning, kontrakt, økonomi, renhold, kantine, saksforberedelser osv.
Seksjon forvaltning har blant annet ansvaret for:
- forvaltning av eiendomsporteføljen
- kantine i sentraladministrasjonen
- renhold i sentraladministrasjonen
- renholdsrådgivning
- areal og tegning
Vi søker deg som
- har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- har motivasjon og tar initiativ
- er fleksibel, løsningsorientert og serviceinnstilt
- har evne til å prioritere i perioder hvor det er stort arbeidspress
Vi tilbyr
- et nettverk av gode og dyktige kollegaer hvor hjelp og støtte aldri er langt unna
- et aktivt og utviklende arbeidsmiljø
- lønn etter gjeldende avtaleverk
- Fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
Om stillingen
- 100 % fast stilling
- snarlig tiltredelse
- arbeidssted Hamar
Arbeidsoppgaver
- profesjonelt daglig renhold av kontorer og fellesarealer i sentraladministrasjonen.
- periodisk renhold av de samme lokalene
Ønskede kvalifikasjoner
- fagbrev eller vilje til å starte på fagbrev i løpet av første 12 mnd.
- relevant erfaring fra moderne, profesjonelt renhold
- gode muntlige norskkunnskaper
- god kjennskap til bruk av informasjonsteknologi som arbeidsverktøy
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et mål å oppnå best mulig alders- og kjønnssammensetning og å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn eller nedsatt funksjonsevne. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Kopi av attester og vitnemål vil eventuelt bli innhentet senere. Tilsendte attester returneres vanligvis ikke. Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest - ikke eldre enn tre måneder - for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jfr offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og må begrunnes i tekstfeltet til søknaden.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Company
Innlandet fylkeskommuneApplication deadline
06.12.2022Form of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2325, HAMAR
HAMAR
search.country.NORGENumber of positions
1Career-kode
4876869Look here for other jobs from Innlandet fylkeskommune
- Updated 16.11.2022