Bedrift
Innlandet fylkeskommuneSøknadsfrist
06.12.2022Ansettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2325, HAMAR
HAMAR
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
4876869Se her for andre jobber fra Innlandet fylkeskommune
- Oppdatert 16.11.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Innlandet fylkeskommune
Eiendom - renholder
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etater
Beskrivelse
Innlandet fylkeskommune har ledig 100% fast stilling som renholder i Seksjon forvaltning på Eiendomsavdelingen for tiltredelse 1. februar 2023. Arbeidssted vil være på Hamar.
Om enheten
Stillingen er organisert i seksjon forvaltning på Eiendomsavdelingen. Seksjonen har i dag 21 ansatte og dekker mange ulike fagområder som dokumentasjon, tegning, kontrakt, økonomi, renhold, kantine, saksforberedelser osv.
Seksjon forvaltning har blant annet ansvaret for:
- forvaltning av eiendomsporteføljen
- kantine i sentraladministrasjonen
- renhold i sentraladministrasjonen
- renholdsrådgivning
- areal og tegning
Vi søker deg som
- har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
- har motivasjon og tar initiativ
- er fleksibel, løsningsorientert og serviceinnstilt
- har evne til å prioritere i perioder hvor det er stort arbeidspress
Vi tilbyr
- et nettverk av gode og dyktige kollegaer hvor hjelp og støtte aldri er langt unna
- et aktivt og utviklende arbeidsmiljø
- lønn etter gjeldende avtaleverk
- Fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
Om stillingen
- 100 % fast stilling
- snarlig tiltredelse
- arbeidssted Hamar
Arbeidsoppgaver
- profesjonelt daglig renhold av kontorer og fellesarealer i sentraladministrasjonen.
- periodisk renhold av de samme lokalene
Ønskede kvalifikasjoner
- fagbrev eller vilje til å starte på fagbrev i løpet av første 12 mnd.
- relevant erfaring fra moderne, profesjonelt renhold
- gode muntlige norskkunnskaper
- god kjennskap til bruk av informasjonsteknologi som arbeidsverktøy
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et mål å oppnå best mulig alders- og kjønnssammensetning og å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn eller nedsatt funksjonsevne. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Kopi av attester og vitnemål vil eventuelt bli innhentet senere. Tilsendte attester returneres vanligvis ikke. Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest - ikke eldre enn tre måneder - for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jfr offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og må begrunnes i tekstfeltet til søknaden.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Bedrift
Innlandet fylkeskommuneSøknadsfrist
06.12.2022Ansettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2325, HAMAR
HAMAR
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
4876869Se her for andre jobber fra Innlandet fylkeskommune
- Oppdatert 16.11.2022