Company
Innlandet fylkeskommuneApplication deadline
12.03.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2325, HAMAR
HAMAR
search.country.NORGENumber of positions
1Career-kode
5604587Look here for other jobs from Innlandet fylkeskommune
- Updated 23.02.2024
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Innlandet fylkeskommune
Eiendom - Konsulent FDV seksjon Drift og vedlikehold, område 2 Elverum
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etater
Beskrivelse
Eiendom, Seksjon Drift og Vedlikehold, område 2, Elverum, har ledig 100 % stilling som konsulent FDV.
Om enheten
Eiendom består av fire seksjoner utbygging, drift og vedlikehold, forvaltning og renhold. Seksjon drift og vedlikehold har i dag ansvaret for den tekniske driften og serviceoppgaver i fylkeskommunes eiendomsmasse i hovedsak fordelt på videregående skoler og tannklinikker. Seksjonen er delt inn i 6 områder, med egne områdeledere med personal og budsjett ansvar. I tillegg har seksjonen fagrådgiver. Seksjonen ledes av seksjonssjef.
Vi søker deg som
- Vi søker deg som er en helhetsorientert og relasjonssterk medarbeider.
- Er en operativ person med et overordnet perspektiv som trives i en til tider hektisk arbeidshverdag.
- Er strukturert og effektiv.
- Er god til å samarbeide med andre, men evner å jobbe selvstendig.
- Har gode digitale ferdigheter og evne til raskt å sette deg inn i nye verktøy.
- Er utviklingsorientert.
Vi tilbyr
- Stillingen byr på utfordrende og interessante arbeidsoppgaver.
- Samarbeid internt og med eksterne er viktig for å lykkes.
- En spennende konsulentstilling.
- Godt arbeidsmiljø og engasjerte kolleger.
- Lønn etter avtale.
- Fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger.
Om stillingen
- 100 % fast stilling.
- Arbeidssted område 2 Elverum.
- Noe reisevirksomhet må påregnes, arbeidssted er fortrinnsvis Elverum, men ande lokasjoner kan vurderes.
- Den som tilsettes i stillingen vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk.
- Vi kan tilby ulike former for fleksibilitet for deg med den rette kompetansen.
Arbeidsoppgaver
- Ivareta og videreutvikle fagmiljøer og kunnskapsrike medarbeidere.
- Teknisk rådgiving, teknisk drift, vedlikeholdsplanlegging, branndokumentasjon, tilstandskartlegging planlagt vedlikehold og prosjektledelse.
- Bidra i utvikling digitale. løsninger innenfor enhetens og seksjonens arbeidsområder.
- Bidra til å utvikle et godt og effektivt samarbeid innad i eiendomsavdelingen, og med eksterne aktører og etater.
- Andre oppgaver kan bli tillagt stillingen.
Kvalifikasjonskrav
- Relevant utdanning på minimum fagskolenivå.
- Førerkort klasse B.
Ønskede kvalifikasjoner
- Relevant utdanning på minimum fagskolenivå innen FDV.
- God muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne.
- Ønskelig at du har erfaring fra prosjektledelse.
- Hvis du har omfattende og relevant erfaring innen de aktuelle fagområdene og gode personlige forutsetninger for stillingen, kan vi se bort fra utdanningskravet.
- Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Ønskede egenskaper
- Stor interesse for fagområdene.
- Evner å gå dypt inn i saker når situasjonen krever det.
- Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
- Evne og vilje til å videreutvikle enhetens fagområder.
- Åpen og tillitsskapende med gode samarbeidsevne.
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest - ikke eldre enn tre måneder - for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Company
Innlandet fylkeskommuneApplication deadline
12.03.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
2325, HAMAR
HAMAR
search.country.NORGENumber of positions
1Career-kode
5604587Look here for other jobs from Innlandet fylkeskommune
- Updated 23.02.2024