• Company
    Alver kommune
  • Application deadline
    10.04.2023
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5914, ISDALSTØ
    ALVER
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5088938
  • Look here for other jobs from Alver kommune
  • Updated 23.03.2023
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Alver kommune

Driftsansvarleg - 100 % fast

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Kort om stillinga

Stillinga som driftsansvarleg er ei nyoppretta stilling som rapporterer direkte til avdelingsleiar, og som jobbar tett med dei tilsette i avdelinga. Driftsansvarleg har ansvar for delegerte oppgåver innan eit definert fagområde i avdelinga, og kan tildelast ansvar. Du vert avdelingsleiar sin nærmaste støttespelar i planlegginga og organiseringa av den daglege drifta av avdelinga. Som driftsansvarleg vil du arbeide i snitt 35,5 t/v med dagvakter i vekedagene og arbeid i turnus kvar 3. helg og i høgtid. 

Ved ferieavvikling og anna kortvarig fråvær vil ein kunne få endra ansvarsområde/oppgåver innafor den ordinære stillinga som driftsansvarleg. Ved lengre fråvær av avdelingsleiar vil ein ved behov kunne verte konstituert, jf. HTA § 13.4.

Om Lindås bu- og servicesenter

Sjukeheimstenesta i Alver består av 8 avdelingar lokalisert på Manger, Lindås, Meland og Knarvik. Kjøkkentenesta er og organisert under sjukeheimstenesta.

Lindås bu- og servicesenter er ein sjukeheim sentralt på Lindås med plass til 25 bebuarar, fordelt på 17 somatiske plassar og 8 skjema plassar for personar som lever med demens. Her jobbar det ein triveleg gjeng med godt humør og stort engasjement for eldreomsorg. For tida er det om lag 45 tilsette. 

Arbeidsoppgåver

Fagansvar:

  • Delegerte oppgåver frå avdelingsleiar for å sikre at kvaliteten på tenestene er innafor ramma av dei ressursane fagområdet disponerer
  • Ansvarleg for at fagområdet nyttar kvalitetssystemet i tenesteproduksjonen og nyttar avvikssystemet i oppfølginga
  • Ansvarleg for å gjennomføre internkontrolltiltak innanfor fagområdet
  • Sørgje for naudsynt fagleg samordning på tvers av linjeorganiseringa
  • Ansvarleg for at dei tilsette samla har tilstrekkeleg og relevant kompetanse

Forbetringsansvar

  • Ta initiativ til å gjennomføre fagleg forbetrings- og utviklingsarbeid

Serviceansvar

  • Ansvarleg for ei brukar- og serviceorientert utvikling av tenester i fagområdet
  • Sikre god løpande dialog med alle brukarar og pårørande

I tillegg til fagansvaret kan du få delegert einskilde oppgåver frå avdelingsleiar etter behov. Du kan og få tildelt ekstra ansvar. 

Eksempel på einskilde oppgåver:

  • Oppgåver knytt til HMS arbeid
  • Oppgåver knytt til personalarbeid
  • Oppgåver knytt til økonomi

Kompetanse

Krav til kompetanse

  • Offentleg godkjent sjukepleiar

Ønskt kompetanse

  • Relevant vidareutdanning
  • Erfaring som utøvande sjukepleiar i minimum 3 år, fortrinnsvis frå sjukeheimstenesta
  • God digital kompetanse

Personlege eigenskapar

Vi søkjer etter deg som er ein fagleg trygg sjukepleiar og som kan arbeide sjølvstendig. Du har evne til å strukturere kvardagen og prioritere både eigen og andre sin arbeidskvardag ut frå dei krav som vert stilt til tenesta. I tillegg til å vere fleksibel og ha god gjennomføringsevne, har du god rolleforståing og ei løysingsorientert tilnærming i ein travel kvardag. Du kommuniserer tydeleg og godt på norsk både munnleg og skriftleg.

Vi ønskjer deg som er god til å motivere, rettleie og til å skape engasjement. Du er god til å planlegge, har gode haldningar og evne til etisk refleksjon. I tillegg har du godt humør og gode samarbeidsevner, samt er ein rollemodell for dine kollegaer.

Personlege eigenskapane ovanfor vert vektlagt. 

Vi tilbyr

  • Fagleg og personleg utvikling
  • Ein aktiv kvardag med mange spanande og varierte utfordringar
  • Høg kompetanse på avdelinga med stort fokus på kvalitet i tenesta
  • Dedikerte kollegaer som har pasient i fokus
  • Allsidig og lærerikt arbeidsmiljø
  • Årsturnus
  • Lønn: kr 50.000,- over relevant garantilønsstige ut frå kompetanse og ansiennitet

Politiattest

I tråd med helse- og omsorgstenestelova § 5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.

Bli kjent med Alver kommune

 

  • Company
    Alver kommune
  • Application deadline
    10.04.2023
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5914, ISDALSTØ
    ALVER
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5088938
  • Look here for other jobs from Alver kommune
  • Updated 23.03.2023