• Företag
    Oslo kommune
  • Ansökningstiden
    14.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    0184, OSLO
    OSLO
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5652379
  • Se här för andra jobb från Oslo kommune
  • Uppdaterad 01.04.2024
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Oslo kommune

Controller med god virksomhetsforståelse og evne til å tenke helhetlig

Offentlig forvaltning

Kulturetaten søker en dyktig økonom som ønsker å utgjøre en forskjell. Hos oss vil du være en sentral støttespiller i det viktige arbeidet for å styrke og utvikle økonomiforståelsen og -kompetansen i etaten. Du vil inngå i et team på to kontrollere som har et særlig ansvar for kvalitetssikring, intern kontroll og videreutvikling av etatens budsjett-, prognose- og rapporteringssystem, inkludert samordning med det øvrige økonomistyringssystemet.

Stillingen inngår også i vårt team for virksomhetsstyring. Office365 åpner muligheter til forenkling og visualisering av bl.a. økonomisk styringsinformasjon. Vi ser derfor etter deg som også hever blikket fra detaljene, tenker helhet og ser potensiale for utvikling av vår økonomi- og virksomhetsstyring gjennom digitale verktøy. Stillingen inngår i avdeling for virksomhetsstyring og støtte, og rapporterer til økonomisjef.

Kvalifikasjoner:

Du må ha:
• relevant utdannelse, fortrinnsvis på masternivå, men minimum bachelor innenfor økonomi eller revisjon   
• meget gode kunnskaper i Excel og god systemforståelse, herunder erfaring i bruk av Office365
• solid erfaring fra budsjett- og regnskapsoppfølging
• gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig


Vi ønsker at du har:
• erfaring med Unit4 eller annet ERP-system
• erfaring fra offentlig virksomhet
• erfaring fra risikostyring
• erfaring fra opplærings- og veiledningsoppgaver
• interesse for digitalisering

Personlige egenskaper:

• du er strukturert og selvstendig med fokus på etterrettelighet og gode prosesser
• du er god til å ta ansvar og har høy gjennomføringsevne
• du har evne til å se utviklingstrekk knyttet til etatens økonomi (helhet og sammenhenger)
• du har godt humør og trives i en hektisk arbeidshverdag
• du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

• varierte og interessante oppgaver og gode muligheter til å forme rollen
• et inkluderende arbeidsmiljø
• lokaler sentralt i Oslo sentrum
• fleksitidsordning og mulighet for hjemmekontor
• mulighet for trening i arbeidstiden
• Oslo kommunes pensjons- og forsikringsordninger
• stillingen lønnes i ltr. 54-56 (for tiden kr 812.100 – 849.900) i Oslo kommunes lønnsregulativ avhengig av kvalifikasjoner. For spesielt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes.

 

  • Företag
    Oslo kommune
  • Ansökningstiden
    14.04.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    0184, OSLO
    OSLO
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5652379
  • Se här för andra jobb från Oslo kommune
  • Uppdaterad 01.04.2024