Företag
Skiptvet kommuneAnsökningstiden
25.09.2021Anställningsform
workTime.DagBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1816, SKIPTVET
SKIPTVET
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4057681Se här för andra jobb från Skiptvet kommune
- Uppdaterad 26.08.2021
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Skiptvet kommune
Controller-internkontroll
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Kort om stillingen
Vi ser etter en strukturert person med sterk gjennomføringsevne til en spennende og nyopprettet stilling. Stillingen er fast og vil inngå i økonomiavdelingen som er en av kommunens stab og støtte funksjon. Som Controller hos oss er du ansvarlig for å bygge opp og implementere et helhetlig internkontrollsystem. Gjennom kontinuerlig endring og forbedring, skal vi sammen legge til rette for god kontroll og kvalitet. Du vil være en sentral støttespiller for ledelsen med å fremskaffe, utarbeide og bearbeide gode styringsverktøy. Du vil være viktig i samspillet mellom virksomhetene, økonomiavdeling og ledelse.
Beskrivelse
- Ansvar for å planlegge, utføre og følge opp internkontrollen, herunder bistå i systematisering og oppfølging av avvik
- Utvikle og forvalte rammeverket for risikostyring og internkontroll
- Vedlikehold og videreutvikling av etablerte prosesser, rutiner og prosedyrer i virksomhetene
- Bistå økonomiavdelingen med forefallende arbeid og delta i budsjett- og årsoppgjørsprosessen
- Andre arbeidsoppgaver kan tilkomme
Kvalifikasjoner
- Relevant høyere økonomisk utdannelse
- Erfaring fra økonomiarbeid og internkontroll
- God IT- og systemforståelse
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Du er strukturert, nøyaktig og tar eierskap til oppgavene dine
- Du har gode samarbeidsevner og liker å utføre oppgaver sammen med andre
- Personlig egnethet vektlegges
Lønn og vilkår
Lønn etter avtale
Arbeidstakere tilsettes i Skiptvet kommune på de vilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, herunder pliktig medlemssak i KLP. Arbeidstaker må være forberedt på at arbeidssted og arbeidsoppgaver kan endres internt i kommunen.
Vi tilbyr
- Et godt arbeidsmiljø
- Varierte og spennende arbeidsoppgaver med mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag
- Fleksibel arbeidstid med sommer- og vintertid
- Muligheter for avspasering av plusstid
- Gode pensjonsbetingelser
- Lønn etter avtale
Vurdering om offentlighet
Jfr. § 25 i Offentleglova så forbeholder kommunen seg retten til å vurdere grunnlaget for ønske om unntak fra
offentlighet.
Dersom du har problemer med elektronisk innsending, ta kontakt med Servicekontoret på tlf. 69 80 60 00.
Företag
Skiptvet kommuneAnsökningstiden
25.09.2021Anställningsform
workTime.DagBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1816, SKIPTVET
SKIPTVET
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
4057681Se här för andra jobb från Skiptvet kommune
- Uppdaterad 26.08.2021