• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    18.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0485, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5928397
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Ledig stilling

Oslo kommune

Controller i Hjemmebaserte tjenester

Offentlig forvaltning

Timeout Magazine kåret bydel Sagene som en av verdens kuleste bydeler, og nå trenger vi deg som Controller i hjemmebaserte tjenester!

Etter mange år i bydelen, skal den hos oss som elsker Excel, kontroll og struktur prøve livet som pensjonist og dermed er denne viktige stillingen ledig.

Vi søker deg som er over middels glad i struktur, tall, budsjett og som synes at det å lage Excel oversikter er glitteret i arbeidshverdagen. Du kan kose deg med et godt prosjektregnskap og står stødig i økonomirapportering. I tillegg har du stor interesse for helse- og omsorgssektoren.

Du får en sentral stilling i enheten og vil få god støtte av kollegaer som vil at du skal lykkes i jobben. 

Sagene hjemmebaserte tjenester har ansvar for et stort antall tjenester til bydelens innbyggere 0-100 år. Enheten drifter bland annet hjemmesykepleie, Omsorg +, frisklivs sentral, koordinerende enhet, dagaktiviteter for personer med demens, kommunal fysio- og ergoterapi i tillegg til mye annet. Du rapporterer direkte til enhetsleder, men kommer til å samarbeide tett med bydelens økonomi og regnskapsavdeling.

Som sparringpartner og faglig støtte for enhetens ledelse, har du en nøkkelrolle for å sikre nøyaktighet og kvalitet i økonomiarbeid, samtidig som du gir verdifull støtte til andre enheter i bydelen.

Sammen skal vi leverer trygge, kostnadseffektive og gode tjenester til bydelens innbyggere!

Lurer du på noe knyttet til arbeidsoppgaver eller arbeidsmiljø? Ta kontakt!

Kvalifikasjoner:

Krav til kvalifikasjoner

  • Høyere økonomisk utdanning 
  • Erfaring med regnskap og internkontroll
  • Dokumentert IT- og system kompetanse med meget gode ferdigheter i Excel
  • Erfaring for helse og omsorgssektoren. 

Ønsker

  • Helsefaglig utdanning er et pluss
  • Erfaring fra kommunal sektor

Personlige egenskaper:

  • Du trives med å utfordre status quo og ser verdien av samarbeid for å oppnå gode resultater
  • Du er analytisk og har evnen til å se sammenhenger og vurdere helheten
  • Du har sterke mellommenneskelige ferdigheter, kommuniserer klart og bygger gode relasjoner
  • Du er dyktig til å samle, tolke og analysere komplekse økonomiske data
  • Du er selvstendig, proaktiv og tar eierskap til oppgavene dine

Vi tilbyr:

  • En spennende, selvstendig og utfordrende jobb med store muligheter til å påvirke egen arbeidsplass
  • Vi tilbyr muligheten til å være med å påvirke og utvikle bydelens tjenester i tett samarbeid med enhetens ledergruppe, tjenesteapparatet og eksterne samarbeidspartnere.
  • Vi er en attraktiv sentrumsbydel
  • Vi har nye, flotte lokaler på Storo og nær et stort knutepunkt for kollektiv transport.
  • Gratis treningsrom og rimelig kantine mandag til fredag med varmrett og salatbar
  • Trygg sykkelparkering innendørs
  • Gode tjenestepensjons- og forsikringsordninger i Oslo pensjonsforsikring
  • Stillingen er lønnet i henhold til Oslo kommunes regulativ
  • Stillingen er 100% dagtid med fleksitid og mulighet for nåe fjern arbeid.
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    18.11.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0485, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5928397
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune