Företag
Halden kommuneAnsökningstiden
03.10.2017Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
BachelorArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1771, HALDEN
HALDEN
NorgeAntal befattningar
2Karriere-kod
544580Se här för andra jobb från Halden kommune
- Uppdaterad 12.09.2017
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Halden kommune
Byggesaksbehandlere i avdeling plan og miljø
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Er du vår nye byggesaksbehandler? Vi søker nå etter 2 nye byggesaksbehandlere i 100 % fast stilling
Beskrivelse av arbeidssted
Enheten plan og miljø er organisert i kommuneområde; Teknisk, og har i dag 26 ansatte fordelt på faggruppene plan, byggesak, geodata og miljø/landbruk. Enheten er pr i dag lokalisert i sentrum av Halden - Storgata 7.En av våre byggesaksbehandlere slutter. Halden kommune skal også ha ansvaret for plan- og byggesaksbehandlingen i Aremark kommune. Vi søker derfor etter 2 nye medarbeidere i 100 % fast stilling.
Stillingens arbeidsområder/oppgaver
Dine arbeidsoppgaver vil i hovedsak være saksbehandling av og veiledning i byggesøknader. Arbeidsoppgavene kan til en viss grad tilpasses din utdannelse, erfaring og interesser innenfor byggesaksområdet. For en av stillingene må det påregnes noe reising til Aremark.
Kvalifikasjoner og utdanning
Vi søker etter deg som er arkitekt, jurist, ingeniør eller har annen relevant utdannelse som passer til stillingen.
Vi ønsker at du har relevant kompetanse og praksis fra offentlig og/eller privat virksomhet innenfor fagområdet.
Du må ha svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.
Du bør ha kunnskap om og erfaring med plan- og bygningsloven og annet relevant lovverk.
Vi ønsker at du har god kjennskap til offentlig forvaltning.
Du må ha god kunnskap om og erfaring med bruk av digitale verktøy.
Du må ha førerkort klasse B.
Personlige egenskaper
Du må være serviceinnstilt og løsningsorientert
Du må være positiv og ha evne til å skape et godt arbeidsmiljø
Du må ha evne til å skape god dialog mellom byggesakskunder og kommunen
Du må være selvstendig og samtidig ha gode samarbeidsevner
Vi kan tilby:
et godt og spennende fagmiljø
dyktige og hyggelige kollegaer
interessante arbeidsoppgaver
fleksibel arbeidstid med kjernetid fra 9-14.30
lønn etter avtale
Arbeidsforholdene er ellers på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglement og avtaleverk.
Generelle betingelser
Tilsetting skjer etter gjeldende lover og regler
Det er pliktig medlemskap i Halden kommunale pensjonskasse med 2 % innskudd
Søknad sendes:
Søknad med CV sendes elektronisk via Halden kommunes hjemmeside - www.halden.kommune.no - "Ledige stillinger"
Ved behov for veiledning ved utfylling av elektronisk søknad, kontakt Halden kommunes servicesenter.
Attester og vitnemål må medbringes ved evt. intervju.
Dersom det går fram av din søknad at du ønsker konfidensiell behandling, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig, selv om søker selv har bedt om konfidensiell behandling. Søker vil da få informasjon om dette - jfr. Offentleglova §25.
Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.
Kontaktperson
Stine Lerhol, Fagleder byggesak, mobil: 90156277, stine.lerhol@halden.kommune.no
Bernt-Henrik Hansen, Enhetsleder plan og miljø, mobil: 91519422, bernt-henrik.hansen@halden.kommune.no
Företag
Halden kommuneAnsökningstiden
03.10.2017Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
BachelorArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
1771, HALDEN
HALDEN
NorgeAntal befattningar
2Karriere-kod
544580Se här för andra jobb från Halden kommune
- Uppdaterad 12.09.2017