• Företag
    Gjøvik kommune
  • Ansökningstiden
    21.08.2022
  • Anställningsform
    workTime.Dag
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4715982
  • Se här för andra jobb från Gjøvik kommune
  • Uppdaterad 05.08.2022
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Gjøvik kommune

Boligsosial miljøveileder NAV Gjøvik - 100 % prosjektstilling 1 år

Offentlig forvaltning

Beskrivelse av arbeidsstedet:  

NAV Gjøvik har ledig 100 % prosjektstilling. Prosjektperioden er 1 år. Prosjektet gjennomføres med midler fra Statsforvalteren i Innlandet, i nært samarbeide med Gjøvik Boligstiftelse som administrerer kommunale utleieboliger i Gjøvik kommune. Stillingen inngår i Drift- og Økonomiavdelingen ved NAV Gjøvik.

NAV Gjøvik ligger i sentrumsnære lokaler. Vi er over 100 medarbeidere som er organisert i 5 avdelinger. Avdelingene jobber tverrfaglig og helhetlig med utgangspunkt i hver enkelt brukers behov. Hos oss vil du møte et stort og engasjert fagmiljø som er opptatt av å gi helhetlige tjenester av god kvalitet. Fleksibilitet, samarbeid, kunnskapsdeling og kompetanseutvikling er viktig i vårt arbeid.

Arbeidsoppgaver:
  • Oppfølging av beboere i kommunale utleieboliger
  • Bistand til beboere som har anskaffet egen eid bolig
  • Råd og veiledning til beboere om regelverk, boferdigheter og brannsikkerhet
  • Bidra til å skape gode bomiljø i våre kommunale utleieboliger
  • Bidra til å skape varig endring hos beboere
Kvalifikasjoner:
  • Sosialfaglig utdanning (vernepleier, sosionom), vaktmesterskole eller lignende. Relevant praksis kan kompensere for utdanningskravet
  • Erfaring med og evne til god dialog med personer i utfordrende situasjoner
  • Erfaring/evne til å yte praktisk oppfølging og veiledning i bosituasjon
  • Evne til å bistå beboer med enklere oppgaver i boligen
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

  • Evne og vilje til å yte god service i en hektisk arbeidshverdag
  • Kunne arbeide målrettet og løsningsorientert
  • Gode samarbeids-, veilednings- og kommunikasjonsferdigheter
  • Evne til å jobbe selvstendig og i team
  • Trives med høyt arbeidstempo og faglige utfordringer

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi kan tilby:
  • Spennende, utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
  • Et aktivt og engasjert arbeidsmiljø med gode kollegaer, preget av stor arbeidsinnsats og høy kompetanse
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Fleksibel arbeidstid
  • For stillingen gjelder ansettelse på vanlige kommunale vilkår, herunder pliktig pensjonsordning med 2% trekk og 6 måneders prøvetid
  • Pensjonsordning gjennom KLP
  • Lønn etter kommunens regulativ
Unntatt offentlighet må begrunnes:

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11.

Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.

Søknad:

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. 

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.

 

  • Företag
    Gjøvik kommune
  • Ansökningstiden
    21.08.2022
  • Anställningsform
    workTime.Dag
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2815, GJØVIK
    GJØVIK
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4715982
  • Se här för andra jobb från Gjøvik kommune
  • Uppdaterad 05.08.2022