Företag
Oslo kommuneAnsökningstiden
23.01.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
0958, OSLO
OSLO
Antal befattningar
1Karriere-kod
4941614Se här för andra jobb från Oslo kommune
- Uppdaterad 06.01.2023
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Oslo kommune
Boligfremskaffer - fornyet utlysning
Offentlig forvaltning
NAV Grorud er en spennende arbeidsplass med høyt kvalifiserte og motiverte medarbeidere. Vi er et NAV-kontor i stadig faglig og organisatorisk utvikling. Bydel Grorud ligger i Groruddalen ved Lillomarka og favner områdene Ammerud, Grorud, Kalbakken, Rødtvet, Nordtvet og Romsås. Bydelen har cirka 27.000 innbyggere, og 150 ulike nasjonaliteter er representert.
I Bydel Grorud jobber vi målrettet for å skape gode levekår og livskvalitet for hele befolkningen. De siste årene har folkehelse vært et overbyggende satsingsområde. Økt sysselsetting er viktig for deltagelse i samfunnet og forebygging av fattigdom. At flere innbyggere får sin inntekt gjennom arbeid, er en prioritert oppgave for bydelen.
NAV Grorud har ca 140 ansatte og er organisert i 6 fagavdelinger, samt stab/prosjekter. Vi har ledig fast stilling som boligfremskaffer ved vår avdeling for Bolig, økonomi og fellestjenester med ønsket tiltredelse 1.1.23. Vi ønsker oss en erfaren boligfremskaffer – gjerne med utdanning som eiendomsmegler - med langvarig og relevant erfaring.
Arbeidsoppgaver:
• Fremskaffe boliger til de av våre brukere som har særlige utfordringer på det private boligmarkedet• Gi råd og veiledning til brukere om fremskaffelse av bolig
• Bistå brukere med visninger og kontraktsinngåelse
• Utstrakt samarbeid med brukere, kollegaer og samarbeidspartnere
• Kontakt med og oppfølging av private utleiere
• Medansvar for utvikling av rutiner innen fagfeltet
• Endring/utvikling av stillingens arbeids- og ansvarsoppgaver er naturlig
Kvalifikasjoner:
• Relevant utdanning på minimum bachelornivå
• Eiendomsmeglerutdanning er en fordel, men ikke et krav
• Kunnskap om aktuelt lov- og regelverk
• Ønskelig med erfaring fra arbeid med følgende områder;
- Boligfremskaffelse
- Boligutleie
- Annen boligadministrasjon
• Kunnskap om og inngående kjennskap til eiendoms- og utleiemarkedet
• Gode digitale ferdigheter
• Svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper:
• Utstrakt vilje og evne til samarbeid med brukere, kollegaer og samarbeidspartnere
• Svært god relasjonsbygger i forhold til nåværende og mulige utleiere
• Du må kunne jobbe selvstendig og ha mange baller i luften på én gang
• Du må kunne jobbe organisert og strukturert, og samtidig være en god team-medarbeider
• Du må kunne se helheten i oppgaveløsningen til NAV og øvrig tjenesteapparat
• Omstillingsevne og godt humør
• Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
Vi tilbyr:
• Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
• Et fagmiljø som er kunnskapsbasert og utviklingsorientert
• En bydel som er opptatt av utvikling og endring
• God pensjonsordning i Oslo Pensjonsforsikring
• Lønnstrinn 34 til 43 (kr 533 000 - 624 100 pr år) etter Oslo kommunes regulativ, avhengig av ansiennitet
Företag
Oslo kommuneAnsökningstiden
23.01.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltningUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
0958, OSLO
OSLO
Antal befattningar
1Karriere-kod
4941614Se här för andra jobb från Oslo kommune
- Uppdaterad 06.01.2023