• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    27.05.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0854, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4622196
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 14.05.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Bo-koordinator

Offentlig forvaltning

Bergsalleen 25-27 er en tilrettelagt bolig sentralt plassert på Berg i Bydel Nordre Aker. Det er 45 årsverk tilknyttet enheten. Her bor det 18 personer med ulik grad av funksjonsnedsettelser og et variert bistandsbehov. Boligen er delt inn i 3 etasjer. Hver etasje har sin bo-koordinator med driftsansvar. Det samarbeides tett mellom etasjene med stedlig enhetsleder for å finne de beste løsninger. Vi har en stor og tverrfaglig sammensatt personalgruppe med høyt faglig fokus. Vår målsetting er at beboerne skal oppleve høy grad av mestring og selvstendighet gjennom individtilpassede aktiviteter. Vi søker etter en person som har et stort engasjement ovenfor brukergruppen. Du må være effektiv og løsningsorientert da hverdagen til tider kan være hektisk. Stillingen inngår i turnus på 37,5 timer per uke med arbeid en kveld i uken.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for bemanning, innleie og turnusarbeid.
  • Koordinere daglige gjøremål i boligen.
  • Yte tjenester og god omsorg i henhold til gjeldende vedtak i boligen.
  • Delta i daglige aktiviteter med brukerne ut ifra fastsatte planer og ha et særskilt ansvar for oppfølging av brukerrelaterte oppgaver.
  • Ansvar for faglig videreutvikling i boligen.
  • Samarbeid med eksterne aktører som spesialisthelsetjenesten og statsforvalter.
  • Særskilt oppfølgingsansvar og faglig veiledningsansvar.
  • Bidra til et godt arbeidsmiljø.
  • Ansvar for måloppnåelse og resultater i boligen.
  • Andre pålagte oppgaver.

Kvalifikasjoner:

  • 3-årig helse – og sosialfaglig høyskoleutdanning. Annen relevant høgskoleutdanning kan tas i betraktning.
  • Kunnskap og arbeidserfaring tilknyttet mennesker med utviklingshemming.
  • God kunnskap om helse og omsorgstjenesteloven kapittel 9.

Personlige egenskaper:

  • God evne til å jobbe selvstendig, strukturert og målrettet
  • Du er en inkluderende lagspiller
  • Du trives å samarbeide med interne og eksterne samarbeidspartnere.
  • Positiv  og løsningsorientert.
  • Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø 
  • Faglig engasjement fra en kompetent personalgruppe.
  • 37,5 timers uke.
  • Pensjonsordning gjennom Oslo pensjonsforsikring.
  • Ltr 40 (kr 570 500).
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    27.05.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0854, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4622196
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 14.05.2022