• Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    28.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5191565
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
  • Uppdaterad 19.05.2023
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Sandnes kommune

Bli vår nye IT-rådgiver med spesielt ansvar for eHelse og velferdsteknologi

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Sandnes kommune har store ambisjoner for videreutvikling av digitale løsninger og effektiv IT-Drift. Vi moderniserer nå store deler av plattformen vår for å  legge enda bedre til rette for smidig, sikker og fleksibel utvikling og drift av kommunens systemer.  

Vi søker etter deg som vil bidra til at kommunens digitale tjenester driftes og videreutvikles til det beste for ansatte, innbyggere, næringsliv og frivillige i Sandnes kommune. Vi tror du er nysgjerrig på ny teknologi og har solid kompetanse på IT-arkitektur, drift, prosjektledelse og bruk av teknologiske løsninger.

Vi er 19 medarbeidere og 3 lærlinger som arbeider med å gi råd, støtte og yte tjenester til alle kommunens virksomheter. Vi gir støtte til og drifter klienter og applikasjoner til kommunens ca 9000 interne brukere og 10 000 elever.

Hos oss blir du en del av et nytenkende og kreativt IT-miljø. Du vil jobbe i virksomheten Digitalisering og IT. Her vil du få jobbe med forskjellige type prosjekter og teknologier men særlig ansvar for utvikling og drift av digitale løsninger knyttet til eHelse og velferdsteknologi. 

Vi skaper fremtidens tjenester - for og sammen med innbyggerne.
Vi forenkler - slik at innsatsen brukes der den gir mest verdi.
   

Kvalifikasjoner:

Vi ser etter deg som har en relevant bachelor- eller mastergrad med  fag innen informatikk, datateknikk, informasjonssystemer eller tjenestedesign, digitalisering og innovasjon. Relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanningskravet. 

Du har en helhetlig tilnærming til prosesser, og evner å trekke på kunnskap på tvers av ulike fagområder. I en arbeidshverdag med «mange baller i luften» klarer du prioritere oppgaver som er realiserbare og gir gevinst.

Kjennskap til elektronisk pasientjournal og samhandlingsløsninger (Profil, CGM journal, DIPS. Communicator og Visma Link).
Kjennskap til løsninger og plattformer for sikker tilgang til applikasjoner(Citrix, RDS, AVD).
Kjennskap til nasjonale løsninger, prosjekter og initiativ innen eHelse og velferdsteknologifeltet. (Eksempel tjenester fra NHN, VKP, FKJ).
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne. 
Fordel med erfaring innen kontinuerlig forbedring og prosessledelse.
Erfaring med rådgivning innen digitalisering og teknologi. 
Erfaring med prosjektledelse eller deltakelse.

 

Personlige egenskaper:

Du er modig og tar initiativ og eierskap til oppgaver og prosesser. 
Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner. 
Du er interessert i samspillet mellom mennesker og teknologi. 
Du har evne til å arbeide systematisk og selvstendig.
Du er en god gjennomfører som setter, måler og realiserer mål.
Du er fleksibel og løsningsorientert. 
Du er en pådriver for endring og forbedring.

Vi tilbyr:

  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
 

  • Företag
    Sandnes kommune
  • Ansökningstiden
    28.05.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    4306, SANDNES
    SANDNES
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    5191565
  • Se här för andra jobb från Sandnes kommune
  • Uppdaterad 19.05.2023