• Företag
    Oslo kommune
  • Ansökningstiden
    27.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    0182, OSLO
    OSLO
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6336913
  • Se här för andra jobb från Oslo kommune
Ledigt jobb

Oslo kommune

Bli med i vårt tverrfaglige team for offentlige anskaffelser og kontraktsoppfølging innen helse- og omsorgstjenester!

Offentlig forvaltning

Du har nå muligheten til å bli en del av kontraktsoppfølgingsseksjonen i anskaffelses- og klagesaksavdelingen i Velferdsetaten. Kan dette være noe for deg?

Avdelingen har høy kompetanse på anskaffelser av helse- og omsorgstjenester og inngår rammeavtaler og følger opp disse på systemnivå på vegne av bydelene. Oslomodellen og forskrift om lønns og arbeidsvilkår i offentlige kontrakter pålegger offentlige oppdragsgivere å innta og følge opp krav til lønns- og arbeidsvilkår. Vår seksjon har ansvar for å følge opp dette i rammeavtalene som inngås med private leverandører og enkeltkontraktene som inngås av bydelene. Velferdsetaten har per i dag 76 leverandører med rammeavtale og bydelene har 246 enkeltkontrakter.

Oppfølgingsansvaret omfatter kontroll av lønns- og arbeidsvilkår hos leverandørens ansatte. Avdelingen driver i tillegg opplæring og rådgivningsvirksomhet ut mot bydelene og leverandørene. Vår visjon er å være blant de beste i landet på anskaffelser og kontraktsoppfølging av helse- og omsorgstjenester. Vi er ni ansatte i tillegg til leder på seksjonen.

Hvis du blir motivert av dette oppdraget, håper vi å høre fra deg!

Kvalifikasjoner:

  • Fullført Cand. Jur./Master i rettsvitenskap
  • Erfaring fra arbeidsrett og/eller kontraktsrett 
  • Erfaring med gjennomføring av kontroll av lønns- og arbeidsvilkår er en fordel
  • Svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk, tilsvarende minimum C1-nivå i henhold til det felles europeiske rammeverket for språk

Vi ber deg legge ved vitnemål, dokumentasjon på relevant arbeidserfaring og dokumentasjon på godkjent spesialitet sammen med søknad innen søknadsfristen.
Søkere med utenlandsk utdanning må også legge ved generell godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse.

Personlige egenskaper:

  • Et sterkt engasjement
  • God til å jobbe i team med personer med ulik fagbakgrunn
  • Ha pågangsmot, være fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver, initiativrik og selvstendig
  • Stor arbeidskapasitet
  • Personlig egnethet vektlegges sterkt

Vi tilbyr:

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Trivelig og inspirerende arbeidsmiljø
  • Nye, lekre lokaler og bedriftsrestaurant sentralt i Oslo
  • Dagstilling 37,55 t/uke med fleksitidsordning og avtale om hjemmekontor
  • Gode muligheter for både faglig og personlig utvikling
  • Gode tjenestepensjons- lån og forsikringsordninger i Oslo pensjonsforsikring. Som ansatt i Oslo Kommune betaler arbeidsgiver i tillegg hele pensjonspremien din etter nettolønnsordningen, dvs. at det ikke trekkes 2 % av din brutto lønn til pensjonsinnskudd
  • Stillingen lønnes som spesialkonsulent II i lønnstrinn 47 – 54, p.t. kr 766 300,- til kr 872 700,- pr. år i 100 % stilling i Oslo kommunes regulativ avhengig av kvalifikasjoner og kompetanse
 

  • Företag
    Oslo kommune
  • Ansökningstiden
    27.08.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    0182, OSLO
    OSLO
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    6336913
  • Se här för andra jobb från Oslo kommune