Company
Haugesund kommuneApplication deadline
03.01.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5528, HAUGESUND
HAUGESUND
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5494501Look here for other jobs from Haugesund kommune
- Updated 20.12.2023
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Haugesund kommune
Behandler/case manager i FACT-team
Offentlig forvaltning
Haugesund kommune og Haugaland DPS, Tverrfaglig spesialisert rusbehandling, vil fra 2024 opprette et felles FACT-team for innbyggere i Haugesund kommune. Dette er et prosjekt med mål om implementering i varig drift. FACT er en behandlingsmodell som skal gi behandlingstilbud til pasienter med rus- og psykisk lidelse som helsetjenesten ikke når på en tilfredsstillende måte med allerede eksisterende behandlingstilbud. FACT er en utadrettet virksomhet, hvor pasientene behandles der de bor. Teamet vil ha sin base sentralt i Haugesund og vil være et tverrfaglig sammensatt team med yrkesgrupper som psykologspesialist, brukerspesialist, lege, sosionom og sykepleier/vernepleier.
I FACT-teamet vil du få delta i et spennende utviklingsarbeid gjennom et tverrfaglig arbeidsmiljø og nettverk. Du vil bli tilbudt deltakelse i nasjonalt opplæringsprogram for FACT-modellen, andre relevante fagkurs og veiledning.
Vi har nå ledig 3 x 100% stillinger som behandler/case manager i teamet. Stillingene har arbeidstid 08.00-15.30, men ansatte må påregne noe arbeid utenom ordninær arbeidstid.
Kvalifikasjoner:
- 3-årig helse – og /eller sosialfaglig utdanning på høyskole-/universitetsnivå
- Ønskelig med relevant videreutdanning, fortrinnsvis i rus og psykisk helsearbeid
- Erfaring fra psykisk helsevern, tverrfaglig spesialisert rusbehandling (TSB)
- Erfaring fra psykisk helse- og rusarbeid fra kommunehelsetjenesten
- Førerkort kl. B
- Norsk er arbeidsspråk i Haugesund kommune. Du snakker, leser og skriver så godt norsk at du både kan samarbeide med andre og utføre arbeidsoppgavene selvstendig
- Det stilles krav om tilfredsstillende politiattest, ikke eldre enn tre måneder ved oppstart
Personlige egenskaper:
- Det legges stor vekt på personlig egenskaper
- Gode kommunikasjonsferdigheter og samarbeidsevner
- Kunne stå i utfordrende pasientsaker
- Interesse for arbeid innen rus og psykisk helse
- Evne til å arbeide i team og til å ta et kollektivt ansvar
- Pågangsmot og fleksibilitet
- Evne til å arbeide selvstendig og strukturert
- Åpen for å kunne gi og ta imot veiledning og tilbakemeldinger
Vi tilbyr:
- Mulighet til å være med å utvikle og forme en nyetablert tjeneste
- Gode muligheter for personlig og faglig utvikling i et kompetent arbeidsmiljø
- Spennende og varierte arbeidsoppgaver
- Et hyggelig, faglig sterkt og engasjerende arbeidsmiljø
- Deltakelse på kurs og opplæringsmuligheter innen fagfeltet
- Lønn etter gjeldende satser og overenskomster
- Flexitid
- God pensjonsordning, gruppe- og ulykkesforsikring
Company
Haugesund kommuneApplication deadline
03.01.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5528, HAUGESUND
HAUGESUND
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5494501Look here for other jobs from Haugesund kommune
- Updated 20.12.2023