• Bedrift
    Haugesund kommune
  • Søknadsfrist
    03.01.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5528, HAUGESUND
    HAUGESUND
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5494501
  • Se her for andre jobber fra Haugesund kommune
  • Oppdatert 20.12.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Haugesund kommune

Behandler/case manager i FACT-team

Offentlig forvaltning

Haugesund kommune og Haugaland DPS, Tverrfaglig spesialisert rusbehandling, vil fra 2024 opprette et felles FACT-team for innbyggere i Haugesund kommune. Dette er et prosjekt med mål om implementering i varig drift. FACT er en behandlingsmodell som skal gi behandlingstilbud til pasienter med rus- og psykisk lidelse som helsetjenesten ikke når på en tilfredsstillende måte med allerede eksisterende behandlingstilbud. FACT er en utadrettet virksomhet, hvor pasientene behandles der de bor. Teamet vil ha sin base sentralt i Haugesund og vil være et tverrfaglig sammensatt team med yrkesgrupper som psykologspesialist, brukerspesialist, lege, sosionom og sykepleier/vernepleier.

I FACT-teamet vil du få delta i et spennende utviklingsarbeid gjennom et tverrfaglig arbeidsmiljø og nettverk. Du vil bli tilbudt deltakelse i nasjonalt opplæringsprogram for FACT-modellen, andre relevante fagkurs og veiledning.

Vi har nå ledig 3 x 100% stillinger som behandler/case manager i teamet. Stillingene har arbeidstid  08.00-15.30, men ansatte må påregne noe arbeid utenom ordninær arbeidstid.

Kvalifikasjoner:

  • 3-årig helse – og /eller sosialfaglig utdanning på høyskole-/universitetsnivå
  • Ønskelig med relevant videreutdanning, fortrinnsvis i rus og psykisk helsearbeid
  • Erfaring fra psykisk helsevern, tverrfaglig spesialisert rusbehandling (TSB)
  • Erfaring fra psykisk helse- og rusarbeid fra kommunehelsetjenesten
  • Førerkort kl. B
  • Norsk er arbeidsspråk i Haugesund kommune. Du snakker, leser og skriver så godt norsk at du både kan samarbeide med andre og utføre arbeidsoppgavene selvstendig
  • Det stilles krav om tilfredsstillende politiattest, ikke eldre enn tre måneder ved oppstart

Personlige egenskaper:

  • Det legges stor vekt på personlig egenskaper
  • Gode kommunikasjonsferdigheter og samarbeidsevner
  • Kunne stå i utfordrende pasientsaker
  • Interesse for arbeid innen rus og psykisk helse
  • Evne til å arbeide i team og til å ta et kollektivt ansvar
  • Pågangsmot og fleksibilitet
  • Evne til å arbeide selvstendig og strukturert
  • Åpen for å kunne gi og ta imot veiledning og tilbakemeldinger

Vi tilbyr:

  • Mulighet til å være med å utvikle og forme en nyetablert tjeneste
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling i et kompetent arbeidsmiljø
  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Et hyggelig, faglig sterkt og engasjerende arbeidsmiljø
  • Deltakelse på kurs og opplæringsmuligheter innen fagfeltet
  • Lønn etter gjeldende satser og overenskomster
  • Flexitid
  • God pensjonsordning, gruppe- og ulykkesforsikring
 

  • Bedrift
    Haugesund kommune
  • Søknadsfrist
    03.01.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5528, HAUGESUND
    HAUGESUND
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5494501
  • Se her for andre jobber fra Haugesund kommune
  • Oppdatert 20.12.2023