Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
19.01.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0980, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
6003755Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Oslo kommune
Avdelingssykepleier
Offentlig forvaltning
Stovnerskoghjemmet er et moderne sykehjem som ligger i fine naturomgivelser nord i Oslo på Høybråten med gode kollektive forbindelser.
Sykehjemmet drifter 4 somatiske avdelinger i tillegg til to spesialavdelinger innen demens/forsterket demens og rus med korttids og langtids tilbud-totalt 148 plasser.
Våre beboere skal oppleve god livskvalitet og meningsfulle hverdager, der "hver dag teller" og "hva er viktig for deg prinsippet" har fokus i vårt daglige arbeid. Stovnerskoghjemmet skal oppleves som et trygt sted for våre beboere og deres pårørende.
Vi har et stabilt og velfungerende lederteam. Det er stort fokus på kompetanseheving og fagutvikling på Stovnerskoghjemmet og i sykehjems etaten sentralt. 100% dekning i alle sykepleie- og helsefagarbeiderstillinger samt stabil lege og terapeut team. Vi har en velfungerende service- og administrasjonsavdeling.
Vi søker nå etter en kvalitetsbevisst, resultat- og utviklings-orientert leder med gode relasjonelle ferdigheter. Du er tydelig, nytenkende og inspirerende, med god gjennomføringsevne.
Avdelingen består av 24 somatiske langtidsplasser og har totalt 17 årsverk. Avdelingen har egen 100% fagsykepleier, 6 årsverk for ordinære sykepleiere og 10 årsverk for hj.pl/helsefagarbeidere. Avdelingen har fast lege.
Du vil samarbeide tett med avdelingssykepleier for nabo avdelingen -kontor i samme etasje.
Arbeidstiden er dagtid (37,5 t. pr. uke) med fri hver helg samt alle røde dager.
Ta kontakt for en uformell prat, så kan vi fortelle deg mer om alt det spennende vi jobber med.
Kvalifikasjoner:
- Norsk autorisasjon som sykepleier
- Videreutdanning innen ledelse minimum 60 studiepoeng. Kandidater med erfaring fra lignende stillinger som innehar 30 studiepoeng eller har påbegynt lederutdanning vil imidlertid kunne bli vurdert.
- Det vil være en fordel å ha erfaring fra lignende stilling og ansvarsområde
- Ansvarlig for økonomi- og personaloppfølging innenfor eget område.
- God forståelse for lederskaps- og medarbeiderutvikling, samt god forståelse for arbeidsgiverrollen.
- Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsferdigheter
- Norskkunnskaper skriftlig og muntlig på høyere nivå C1(Bergenstesten).
- Det vil være en fordel med gode IKT-kunnskaper med kjennskap til Gerica, Agresso, HR ,GAT og turnusarbeid.
- Lederen må like å jobbe med endrings- og omstillingsarbeid.
Vi ber deg om å svare ut kvalifikasjonskravene i din CV og søknad, samt tilgjengeliggjøre attester og vitnemål
Personlige egenskaper:
- Du er systematisk i ditt arbeid, planlegger godt og gjør gode prioriteringer.
- Du har evne til å motivere og få med deg medarbeidere i utviklingsarbeid.
- Du evner å arbeide selvstendig, men må kunne samarbeide med øvrige samarbeidspartnere og ledere på en god måte.
- Du er fleksibel og løsningsorientert.
- Du kan håndtere stort arbeidspress i en hektisk arbeidshverdag.
- Du er kvalitetsbevisst, resultat og utviklingsorientert.
- Du evner å kommunisere godt med både beboere, pårørende og kollegaer.
- Du bidrar positivt i vårt fag- og arbeidsmiljø.|
- Du er nytenkende og innovativ.
Personlig egnethet vil bli spesielt vektlagt
Vi tilbyr:
- Du får være med å utvikle en avdeling i et langtidshjem hvor ledelse og lederskap blir prioritert sammen med faget.
- Du vil få utfordrende arbeidsoppgaver i et aktivt og dynamisk miljø.
- Du vil møte et godt kollegialt fellesskap.
- Du vil oppleve høyt faglig nivå med fokus på kvalitet og pasientsikkerhet hvor alle fagstillinger i avdelingen er dekket med sykepleiere og helsefagarbeidere.
- En aktiv, variert og innholdsrik arbeidshverdag.
- Kantine
- Fleksitidsordning
- Du vil få gode pensjonsrettigheter, https://www.opf.no
- Vi er en etat som vil kunne tilby konkurransedyktig lønn iht Oslo kommunes lønnsregulativ
- Gyldig politiattest må fremlegges før tiltredelse. Det er arbeidssøkeren selv som må innhente politiattesten, jfr. Politiregisterloven § 44. Politiattesten skal ikke vedlegges ved søknadspapirene, men fremlegges før søkeren tiltrer.
NB! Elektroniske søknader med alle attester og vitnemål må leveres via rekrutteringsportalen WebCruiter (bruk lenke i annonsen)
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
19.01.2025Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0980, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
6003755Se her for andre jobber fra Oslo kommune
-
Fagsykepleier - 100% Vikariat
Oslo kommune
OSLO -
Fagsykepleier i langtidsavdeling
Oslo kommune
OSLO -
Vikar som førstekonsulent med mulighet med mulighet for fast ansettelse søkes til Stovnerskoghjemmet
Oslo kommune
OSLO -
Fagutviklingssykepleier
Lillestrøm Kommune
STRØMMEN -
Fagsykepleier
Oslo kommune
OSLO