• Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    08.11.2020
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3250184
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 30.10.2020
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Bærum kommune

Avdelingssykepleier

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Institusjonstjenesten i Pleie og Omsorg søker avdelingsleder til 1 års vikariat, p.t. på Stabekk sykehjem. Avdelingen som er i behov av leder, skal etter planen gjøres om til korttidsplasser når LØFT-prosjektet i Bærum kommune er over. I den forbindelse kan det medføre at du må bytte tjenestested.

Hospice og Stabekk sykehjem består av 80 plasser, 22 hospiceplasser og 58 langtidsplasser. Vi søker nå etter en avdelingssykepleier som kan jobbe som vikar ved en av våre langtidsplasser for sykehjemsbeboere.

Sykehjemmet ligger på øvre Stabekk med kort avstand til offentlig kommunikasjon.

Arbeidsoppgaver
  • Fag-, personal- og økonomiansvar
  • Daglig drift av avdelingen, herunder turnusplanlegging og ressursstyring
  • Bidra til at tjenesten når fastsatte mål og resultatkrav
  • Sikre at tjenesten utøves i samsvar med kvalitetskrav og lovverk
  • Delta aktivt i tjenesteleders ledergruppe
  • Journalansvarlig for tjenestedokumentasjon
  • Utvikle og opprettholde et godt arbeidsmiljø
  • Være en god samarbeidspartner både internt og eksternt
Kvalifikasjoner
  • Utdanning på 3-årig helsefaglig høyskolenivå, fortrinnsvis sykepleie eller vernepleie
  • Formell lederutdanning er ønskelig
  • Relevant erfaring kan kompenseres for krav til lederutdanning
  • Solid erfaring fra aktuelt fagfelt er nødvendig
  • Må kjenne til lovverket for tjenesteområdet
  • God digital forståelse og erfaren IT-bruker
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende
Personlige egenskaper
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Er positiv og har evne til å engasjere og motivere
  • Må jobbe strukturert og målrettet
  • Ha stor arbeidskapasitet, like utfordringer, samt takle en hektisk arbeidshverdag

Personlig egnethet vil bli vektlagt 

Vi tilbyr
  • Et rikt fagmiljø med dyktige sykepleiere, helsefagarbeidere og pleiemedarbeidere
  • Godt arbeidsmiljø
  • Velferdstilbud
  • Mulighet for selvutvikling
  • Lederopplæringsprogram i kommunen
  • Offentlig pensjonsordning
  • Tilgang til hytter og ferieleiligheter i inn- og utland

 

  • Gyldig politiattest iht. helse og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges før tiltredelse
 

  • Företag
    Bærum kommune
  • Ansökningstiden
    08.11.2020
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1369, STABEKK
    BÆRUM
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3250184
  • Se här för andra jobb från Bærum kommune
  • Uppdaterad 30.10.2020