• Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    05.02.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4955984
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 14.01.2023
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bergen kommune

Avdelingssykepleier 100 % fast stilling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Fantoft Omsorgssenter er et kommunalt drevet omsorgssenter som består av et bofellesskap med 8 plasser for yngre funksjonshemmede, omsorg+ med 40 leiligheter og et sykehjem med 60 langtidsplasser. Plassene er fordelt på 6 grupper, 3 grupper i hver etasje. 5 grupper er somatiske, og en er skjermet gruppe for demente. Vi er på jakt etter en ny avdelingssykepleier til sykehjemmet. Som avdelingssykepleier vil du ha hovedansvaret for tre grupper. Du inngår i lederteamet bestående av enhetsleder, sykepleiefaglig konsulent og lederne for de andre avdelingene. Det er viktig for oss at vi ser huset under ett, og jobber tett sammen for å løse de utfordringene som dukker opp. Det er naturlig at du jobber spesielt tett med den andre avdelingssykepleieren på sykehjemmet.

Du skal ivareta daglig drift av avdelingen, personalledelse, økonomistyring, faglig og administrativt ansvar, turnusarbeid og kvalitetsutvikling. Du følger opp ansatte, beboere og pårørende på en trygg og god måte. Sykepleierne på sykehjemmet er organisert i et eget team og har tildelt primæravdeling som de skal ha et særlig ansvar for. Avdelingssykepleierne på sykehjemmet jobber tett sammen om ansvaret og videreutviklingen av sykepleierteamet.  Omsorgssenteret har egne nattevakter.

Arbeidsoppgaver:

Økonomisk og administrativt ansvar etter gitte rammer
Personalansvar som blant annet innebærer medarbeidersamtaler, sykemeldingsoppfølging
Turnusplanlegging
Ansvarlig for ansettelser, opplæring og oppfølging av nyansatte
Gjennomføre møter med personalet på gruppene
Planlegge, og gjennomføre faglig utvikling av personalet i samarbeid med sykepleiefaglig konsulent og ledergruppen
Systematisk oppfølging av avvik og sikre forankring av forbedringsarbeid hos de ansatte
Samarbeide med disponering av personalet fleksibelt i forhold til omsorgssenterets helhetlige bemanningssituasjon og inntak av vikarer
Samarbeide om systematisk HMS-arbeid på alle plan på omsorgssenteret
Samarbeide internt på omsorgssenteret
Samarbeide med eksterne samarbeidsparter
Oppfølging av beboere og pårørende

Kvalifikasjoner:

Autorisert sykepleier, fortrinnsvis med videreutdanning innen ledelse.
Ledererfaring er en fordel
God IT-kompetanse og forståelse, opplæring vil bli gitt. Du vil blant annet jobbe med GBD, Profil, elektroniske meldinger, Agresso, WebCruiter og RS (Plan / Ajour)
God formulering- og fremstillingsevne
Beherske norsk muntlig og skriftlig (utenlandske søkere skal som hovedregel ha bestått B2 test i norsk, skriftlig og muntlig).
Utdanning fra utlandet – godkjent av NOKUT
Gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
Gyldig politiattest

Personlige egenskaper:

Du er en god og raus leder, som er tydelig og jobber strukturert, systematisk og målrettet
Det blir lagt vekt på personlige egenskaper som arbeidskapasitet, gjennomføringsevne, stabilitet, kommunikasjons- og samarbeidsevner
En god rollemodell og bidrar til at Bergen kommunes og omsorgssenterets visjoner og mål følges og har faglig engasjement
Takler utfordringer og har fokus på å finne løsninger
Du arbeider godt i team, men kan også arbeide selvstendig
Du bidrar til et godt arbeidsmiljø på avdelingen og på omsorgssenteret
God IT-kompetanse, økonomiforståelse, god evne til planlegging og ressursutnyttelse

Vi tilbyr:

Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
Godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer og høyt fagnivå
Inkluderende arbeidslivsbedrift (IA)
Lønn etter gjeldende avtaler
Gode pensjonsordninger
Svært god offentlig kommunikasjon med bybanen like ved
Gratis parkering  

  • Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    05.02.2023
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5014, BERGEN
    BERGEN
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    4955984
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 14.01.2023