Company
Alver kommuneApplication deadline
17.11.2022Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorwayNumber of positions
1Career-kode
4838197Look here for other jobs from Alver kommune
- Updated 27.10.2022
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Alver kommune
Avdelingsleiar - 100 % fast
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Kort om stillinga
Vi har ledig stilling som avdelingsleiar ved Ostereidet heimeteneste. Som avdelingsleiar vil du vere med og utvikle tenesta til det beste for brukarane, og ha eit heilskapleg ansvar for budsjett, økonomi og personal på avdelinga. Avdelingsleiar er med i heimetenesta sitt leiarteam som i lag med tenesteleiar jobbar for å gje brukarane i heimetenesta gode tenester.
Om Ostereidet heimeteneste
Ostereidet heimeteneste består av ei "ute"-gruppe og ei "inne"-gruppe. "Ute"-gruppa gjev tenester til brukarar i tilhøyrande geografisk område, medan "inne"-gruppa gjev tenester til bebuarar som bur i heildøgnsmbemanna bustadar - Ostertun med 28 leilegheiter. Personalet har fast turnus inne og ute, men ein må pårekne å jobbe der det er behov for kompetansen. Avdelinga har eit godt tverrfagleg team av fagansvarleg, driftskoordinator, sjukepleiarar, helsefagarbeidarar og assistentar.
Arbeidsoppgåver
Avdelingsleiar har heilskapleg ansvar for avdelinga. Som leiar har du ansvar for dagleg leiing, drift og kvalitetssikring av tenestene i avdelinga. Du har også ansvar for oppfølging, ivaretaking og rettleiing av dei tilsette. Nokre av oppgåvene dine vil vere:
- Personalansvar for dei tilsette
- Fagansvar med fokus på kvalitet i tenesta
- HMS-ansvar
- Økonomiansvar
- Delta i strategisk arbeid og utvikling av tenesta
- Fremje bruk av velferdsteknologi og digitalisering for tilsette og brukarar
- Leggje til rette for godt tverrfagleg samarbeid, og samarbeid på brukarar og pårørande
Kompetanse
Krav til kompetanse
- Offentleg godkjent sjukepleiar
Ønskt kompetanse
I tillegg til krav om at du er offentleg godkjent sjukepleiar er det ønskjeleg at du har:
- Leiarerfaring frå offentleg sektor
- Vidareutdanning innan leiing
- Erfaring med turnusarbeid
- God IKT-kunnskap
- God økonomiforståing
Personlege eigenskapar
Som leiar har du god kommunikasjonsevne og evne til tydeleg formidlig både munnleg og skriftleg. Du er strukturert, har stor arbeidskapasitet og trivast i ein travel arbeidskvardag som tidvis kan vere uforutsigbar. Du er ein god relasjonsbyggjar, og legg til rette for eit godt arbeidsmiljø og godt samarbeid med eksterne samarbeidspartar.
Vi tilbyr
- Lønn etter avtale
- Pensjonsordning i KLP
- Ein spanande jobb og eit godt og støttande samarbeid i leiarteamet
Politiattest
I tråd med helse- og omsorgstenestelova § 5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.
Slik søker du
Trykk knappen "send søknad". Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00. Rekrutterarar ber aldri om BankID i samband med rekrutteringsprosessen. Som jobbsøkjar må du aldri avgje sånn informasjon i samband med søknadsprosessen. Om du opplever dette, ber vi deg ta kontakt.
Bli kjent med Alver kommune
Company
Alver kommuneApplication deadline
17.11.2022Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorwayNumber of positions
1Career-kode
4838197Look here for other jobs from Alver kommune
- Updated 27.10.2022