• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    02.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4312, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6076187
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Sandnes kommune

Avdelingsleder ved Legevakten

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du klar for nye utfordringer? Vi styrker lederteamet vårt, og i den forbindelse søker vi avdelingsleder ved Legevakten i Sandnes.

Legevakten i Sandnes gir hjelp til innbyggere i Sandnes og Gjesdal kommune. Legevakten har ca 25 000 konsultasjoner og 65 000 telefonhenvendelser pr år. Legevakten består av to avdelinger, Jæren øyeblikkelig hjelp og avdeling Legevakten. Legevakten har egen medisinsk faglig overlege og fagsykepleier.

Vi søker en avdelingsleder i 100% fast stilling, som blant annet vil få ansvaret for leger og psykososialt kriseteam.

Du vil sørge for at det ytes tjenester av god kvalitet og du har ansvar for fag, personal og økonomi i den daglige driften.

Stillingen er nyopprettet og det kan tilkomme andre arbeidsoppgaver.

Kvalifikasjoner:

  • Høyere universitets- eller høyskoleutdanning, fortrinnsvis innen helse og sosial.
  • Ønskelig med ledererfaring og eller videreutdanning/master innen ledelse.
  • Ønskelig med erfaring fra legevakt, kommunehelsetjenesten og eller spesialisthelsetjenesten.
  • Førerkort klasse B.
  • Gode skriftlig og muntlig fremstillingsevne, krav om norskferdigheter på minimum nivå B2.

Tilfredsstillende politiattest er en forutsetning for ansettelse. Denne skal ikke legges ved søknaden, men må leveres snarest etter tilbud om ansettelse og før tiltredelse.
I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse.


Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som har engasjement, et godt humør og gode samarbeidsevner. I tillegg er du selvstendig og kreativ. Du liker å jobbe strategisk, målrettet og resultatorientert. Du evner å finne og bruke handlingsrommet.

Som en rollemodell for dine ansatte, vil personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Godt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    02.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4312, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6076187
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune