Company
Bergen kommuneApplication deadline
12.11.2023Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5036, BERGEN
BERGEN
Number of positions
1Career-kode
5426165Look here for other jobs from Bergen kommune
- Updated 30.10.2023
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Bergen kommune
Avdelingsleder til Sandviksveien bofellesskap
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi søker etter en motivert avdelingsleder i 100 % stilling til Sandviksveien bofellesskap.
Sandviksveien bofellesskap ligger sentralt til i Sandviken og yter tjenester til 14 beboere med lettere utviklingshemming, der flere har utfordringer med psykisk helse. Alderen på beboerne er fra 21-69 år. Boligen har omtrent 8.5 årsverk og og har en stabil personalgruppe med god og variert fagkompetanse.
Bofellesskapet ligger i umiddelbar nærhet til kollektivtransport og det er muligheter for parkering.
Vi leter nå etter deg som har engasjement, godt humør og lyst bidra til vårt felleskap med mange dyktige ansatte. Du er faglig dyktig, engasjert og motivert for å skape et godt bo og arbeidsmiljø basert på høy etisk standard, tillit og mestring. En viktig oppgave blir å legge til rette for læring og utvikling gjennom å involvere de ansatte i den daglige driften. I tillegg er det viktig å ha gjennomføringskraft til å oppnå gode resultater og fastsatte mål, og sørge for at de økonomiske ressursene anvendes mest mulig effektivt.
Det er viktig for oss å være en trygg, stabil og forutsigbar arbeidsplass som skaper trivsel for både beboere og ansatte. Vi legger vekt på kvalitetssikring, utvikling av gode rutiner og prosedyrer, kompetansebygging og god samhandling i arbeidet med å sikre gode tjenester.
Stillingen rapporterer til enhetsleder som nærmeste leder, og du inngår i enhetens ledergruppe. Videre har avdelingsleder tilgang til enhetens rådgivere innen fag, personal, økonomi samt andre støttefunksjoner.
Stillingen har arbeidstid på dagtid med fleksitid 37,5 timer/uke.
Etat for tjenester til utviklingshemmede er under en pågående omorganisering. Strukturelle endringer av nåværende organisering må derfor påregnes.
Botjenester Bergenhus og Årstad er en bydelsomfattende enhet med omlag 400 årsverk fordelt på 30 tjenestesteder. Vi gir omsorg og oppfølging til mennesker med ulikt funksjonsnivå i bofellesskap, botiltak, samlokaliserte boliger og private hjem. I vår enhet har vi mange dyktige ansatte. Vi leter nå etter deg som har engasjement, godt humør og lyst til å bidra til vårt fellesskap.
Kvalifikasjoner:
- Autorisert vernepleier/sykepleier, annen relevant 3-årig høyskoleutdanning kan vurderes
- Fortrinnsvis videreutdanning i ledelse eller annen relevant videreutdanning
- Allsidig praksis fra relevante tjenesteområder
- Ønskelig med relevant ledererfaring
- God digital kompetanse er er krav, og del vil være en fordel med kjennskap til kommunens IT systemer, herunder RS og UBW HR
- Må ha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Gode kommunikasjonsferdigheter er en forutsetning
- Fordel med kjennskap til arbeid og struktur i større organisasjoner
- Ønskelig med kunnskap om relasjonsledelse
- Personlig egnethet er en forutsetning og vil vektlegges særlig
- Engasjement for arbeid med mennesker er en forutsetning
Personlige egenskaper:
- Fleksibilitet og evne til omstilling og nytenkning
- Du må være trygg og stabil, og evne å skape tillit
- Gode samarbeidsevner
- Du er god til å veilede og motivere medarbeidere
- Søker bør være handlekraftig, beslutningsdyktig og ha høy arbeidskapasitet
- Evne til å arbeide strukturert for å oppnå virksomhetens mål
- Du må kunne arbeide selvstendig, så vel som i team
- Åpenhet, pålitelighet og lojalitet verdsettes
- Være løsningsorientert
- Bidra til et godt arbeidsmiljø
- Humor og raushet
- Må ha høy etisk bevissthet og evne til kritisk refleksjon
Vi tilbyr:
- Spennende, interessante og utfordrende arbeidsoppgaver
- Høyt faglig nivå
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- Et godt lederteam som støtteapparat
- Stillingen har arbeidstid på dagtid med 37,5 timer/uke med fleksitidsordning
- God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes -og gruppelivsforsikring
- Lønn etter gjeldende tariff
- En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
- Bedriftsidrettslag og ansattrabatt på treningssenter
Company
Bergen kommuneApplication deadline
12.11.2023Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5036, BERGEN
BERGEN
Number of positions
1Career-kode
5426165Look here for other jobs from Bergen kommune
- Updated 30.10.2023