• Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    29.05.2021
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5116, ULSET
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3859955
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 15.05.2021
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Bergen kommune

Avdelingsleder til Booppfølgingsavdelingen

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

NAV Bergen nord sosialtjeneste har ledig en fast 100% stilling som avdelingsleder til Booppfølgingsavdelingen.

NAV Bergen nord sosialtjeneste er en integrert del av NAV Bergen nord, som dekker bydelene Arna og Åsane. Tjenesten er i dag fordelt på NAV-kontor i Arna og Åsane, men NAV Bergen nord vil bli samlet til ett kontor i Åsane i 2021. Vi er 136 ansatte, hvorav sosialtjenesten utgjør 69 stillinger.

Arbeidsoppgaver:

Avdeling for Booppfølging består p.t. av 7 medarbeidere samt avdelingsleder. Avdelingens oppgaver er boligsosialt arbeid samt oppfølging og tjenesteyting, primært til brukere med sammensatte utfordringer knyttet til helse, rus og psykiatri.

Avdelingen arbeider aktivt med å redusere bostedsløshet og redusere bruk av midlertidig botilbud. Dette gjøres gjennom boligfremskaffing, hjelp til etablering i egen bolig, samt oppfølging av brukere i egen bolig, for å stabilisere boforholdet og sikre gode levekår.

Avdelingsleder sitter i sosialtjenestens og NAV-kontorets ledergrupper, og rapporterer til leder for NAV Bergen nord sosialtjeneste.

Kvalifikasjoner:

  • Det kreves høgskoleutdanning som sykepleier eller sosionom.
  • Videre kreves det relevant videreutdanning i rus og/eller psykisk helse, evt. spesialisering som psykiatrisk sykepleier.
  • Det kreves ledererfaring fra NAV med fag og personalansvar innenfor fagfeltet boligsosialt arbeid/rus/psykiatri.

Personlige egenskaper:

  • Det legges avgjørende vekt på evne til å lede andre, og evne til å organisere en hektisk hverdag med kompleks oppgaveløsning.
  • Samarbeidsevner, forståelse for lederrollen og NAV sine oppgaver og samfunnsoppdrag er avgjørende.

Vi tilbyr:

  • Et trivelig og travelt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse.
  • Intern veiledning.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Lønn iht. gjeldende stillingsregulativ, kr. 633200,- i årslønn.
  • Kontoret er inne i en spennende utviklingsprosess, og vi ønsker din deltakelse i prosessen.
  • God pensjonsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring.
 

  • Company
    Bergen kommune
  • Application deadline
    29.05.2021
  • Form of employment
    workTime.Heltid
  • Industry
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    5116, ULSET
    BERGEN
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    3859955
  • Look here for other jobs from Bergen kommune
  • Updated 15.05.2021