Company
Bergen kommuneApplication deadline
28.05.2022Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5054, BERGEN
BERGEN
Number of positions
1Career-kode
4592279Look here for other jobs from Bergen kommune
- Updated 14.05.2022
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Bergen kommune
Avdelingsleder Solheim omsorg pluss
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Solheim omsorg pluss er 1 av 8 avdelinger i Årstad Hjemmebaserte tjenester.
Solheim omsorg pluss er sentralt beliggende ved buss og bybanestopp på Danmarksplass, og avdelingen består av et eget bygg med 49 leiligheter hvor beboerne har tilbud om hjelp 24/7.
Solheim omsorg pluss er samlokalisert med Solheim Seniorsenter og har en felles leder. I tillegg til å yte hjemmesykepleie, bidrar personalet i miljøarbeid på huset. Ansattgruppen består av fagansvarlig, sykepleiere, ergoterapeut, kokk, aktivitører, helsefagarbeidere og assistenter. Solheim omsorg pluss har nylig startet med årsturnus hvor det også inngår langvakter.
Vi søker etter en engasjert avdelingsleder til 100% fast stilling (dagarbeid).
Du har en innovativ holdning som vil bidra til å utvikle et fremtidsrettet tilbud.
Du ser kvalitet og målrettet arbeid som viktig, samtidig som du har gode kommunikasjons- og lederegenskaper.
Stillingen som avdelingsleder inngår i enhetens ledergruppe.
Avdelingsleder rapporterer til enhetsleder som nærmeste overordnede.
Ønsket tiltredelse fra 1. august 2022.
Arbeidsoppgaver:
- Være kjent med etatens utfordringer og målsettinger
- Være kjent med lover og forskrifter som regulerer og omhandler enheten
- Være lojal mot beslutninger og bidra til at målsettinger nås
- Ha driftsansvar for Omsorg pluss og Seniorsenteret
- Sikre at pasientene får faglig forsvarlige tjenester
- Sikre brukermedvirkning og tilgjengelighet
- Samhandle tverrfaglig
- Sikre at tildelt budsjett holdes
- Følge opp ansatte, herunder oppfølging av sykmeldte i h.h.t. gjeldene rutiner
- Sikre at ansatte får opplæring og oppfølging
- Delta i enhetens HMS-arbeid
- Ansvar for avvikshåndtering og kvalitetsforbedring i avdelingen
Ved endring av behov eller annen omorganisering, kan stillingsinnholdet endres.
Kvalifikasjoner:
- Norsk autorisasjon som sykepleier
- Ønskelig med videreutdanning i administrasjon og ledelse
- Bred og allsidig arbeidserfaring
- Ønskelig med ledererfaring
- Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig (minimum bestått B2)
- Gode datakunnskaper
- Beherske fagsystemene RS, Profil og UBW, eller ha gode evner til å tilegne seg denne kunnskapen
- Ønskelig med god kompetanse i utarbeidelse av turnusplan
Personlige egenskaper:
- Selvstendig og målrettet
- Vilje og evne til fleksibilitet og samarbeid
- Stor arbeidskapasitet
- Gode kommunikasjonsferdigheter
- Pålitelig og ansvarsbevisst
- Positiv og løsningsorientert
- Gode lederegenskaper
- Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring
- En inkluderende arbeidsplass
- Faglig og personlig utvikling
- Flerkulturelt arbeidsmiljø
- Lønn (1/1 stilling pr. år): Kr. 643.300,-
Company
Bergen kommuneApplication deadline
28.05.2022Form of employment
workTime.HeltidIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
5054, BERGEN
BERGEN
Number of positions
1Career-kode
4592279Look here for other jobs from Bergen kommune
- Updated 14.05.2022