Company
Oslo kommuneApplication deadline
31.08.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
1069, OSLO
OSLO
Number of positions
1Career-kode
6346058Look here for other jobs from Oslo kommune
Oslo kommune
Avdelingsleder Service
Offentlig forvaltning
Avdelingsleder for serviceavdelingen. Er det nettopp deg vi leter etter?
Vi søker deg som er god på drift, har et helhetlig overblikk, er positiv for endring og er løsningsorientert. Lindeberghjemmet er et stort bygg og du vil ha ansvar for å sikre oversikt og planlegging knyttet til drift og vedlikehold. Du vil ha lederansvar for ca 11 årsverk og vil ha et stort ansvar for å koordinere oppgaver på operativt nivå innen renhold, vaskeri, kantine, mottakskjøkken, resepsjon og portør arbeid.
For en mest mulig sømløs og dynamisk hverdag trenger vi at personalet gjør det de kan best; pleie og omsorg. Drift og problemløsing ivaretas best av et deg, med interesse for byggmessig forhold, vedlikeholdsarbeid, kvalitet og gode brukeropplevelse. Du har god forståelse for hverdagen på et sykehjem.
Stillingen krever en stor grad av selvstendighet.
For å fortsette å utvikle oss, trenger vi flere nysgjerrige medarbeidere. Og det er her du kommer inn i bildet!
Om oss:
Et moderne langtidshjem. Veldferdsteknologi er fremtiden og vi skal fortsette å være først ute. Beboerne våre har muligheter for mange ulike aktivitetstilbud. Vi har blant annet togkupe, sanserom, pub, bibliotek, shuffleboard, Toweltafel m.m.
Det er 144 beboere fordelt på 6 avdelinger (1 forsterket, 1 skjermet -og 4 somatiske avdelinger). Avdelingene er utformet slik at det er 3 små beboergrupper med 8 beboere.
Sjekk oss ut på INSTAGRAM @lindeberghjemmet
Kvalifikasjoner:
- Du har relevant kompetanse på minimum bachelor eller tilsvarende, fortrinnsvis med videreutdanning i ledelse
- Du har erfaring systematisk HMS arbeid, sikkerhet og brannvern.
- Du har kjennskap til internkontroll på mat som sikrer gode måltidsopplevelser.
- Du sørger for at smitte forebygges og reduseres.
- Du har kunnskap om anskaffelsesprosesser.
- Erfaring fra lignende stillinger på tilsvarende nivå.
- Beherske norsk skriftlig og muntlig tilsvarende høyere nivå C1 (Bergenstesten) under hele ansettelsesperioden.
- Kompetanse innen lederskaps- og medarbeiderutvikling, samt god forståelse for arbeidsgiverrollen.
- Beherske de vanligste IKT-verktøy, (Word/Excel/Agresso).
- Gyldig politiattest må fremvises ved ansettelse (må ikke være eldre enn 3 måneder)
Personlige egenskaper:
- Du er serviceinnstilt, løsningsorientert og fleksibel.
- Du viser engasjement, er åpen for innspill, er nysgjerrig og evig optimist.
- Motiveres av å yte service og skape gode serviceopplevelser.
- Du har gode samarbeidsevner og evner å jobbe selvstendig.
- Stor gjennomføringsevner og gode lederegenskaper.
- Du kommuniserer godt og naturlig med alle.
Vi tilbyr:
- Et tverrfaglig miljø i utvikling, hvor det legges vekt på samhandling.
- Du vil kunne videreutvikle og drifte egen avdeling i et godt miljø, med god kollegastøtte
- Utfordrende arbeidsoppgaver, høyt faglig nivå og gode kollegaer
- Gode lønn-,pensjon-, og arbeidsvilkår i oslo kommune
Company
Oslo kommuneApplication deadline
31.08.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltningEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
1069, OSLO
OSLO
Number of positions
1Career-kode
6346058Look here for other jobs from Oslo kommune